Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-23, 05:45
  #493
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-tasy
haha det beror på kompis det beror på
nåller både med och inte det finns nmånga hyenor ja ...
men jag känner en alban som inte viker för någon hur många dom än är ...
har själv sett han slå ner fem dörrvakter själv innan dom slog en batong i huvudet på han...
vilket var riktigt manligt gjort man mot man jag har inte settt någon ta han
Citera
2010-09-23, 05:49
  #494
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorHakan
Jag är grymt korkad, så hjälp mig här;
Du planerar att krossa organiserad brottslighet genom att anonymt på ett forum lägga ut uppgifter från offentliga handlingar som vilken idiot som helst kan ta del av? Då tar jag visserligen inte in i beräkningen att många tjejer hör av sig till dig och berättar om sina gängkonstellationer.
bryta upp ett gäng? ingen har ju ens en anning om vad gäng är eller vilka som gjort vad så det ser ju lovande ut
Citera
2010-09-23, 06:14
  #495
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Ja och resultatet blir en jäkla massa rotlösa bastard ungar som typ Christian Braheem som knäppte sin "bästa vän" Azadeh i ett ökenknark rus, på Nordost passagen. Hon funderade på att läsa till advokat, tänk vilken bra hjälp han hade haft av henne i framtiden. Men icke sa nicke, han knäppte henne, och nu sitter han och skakar galler.

Med sådana vänner behöver man inga fiender, tänk på det ni i La Familia som stöttar honom.

M.V.H.
jamsson.



borde utvisas med så man sliper betala för skiten 80% av alla som sitter i fängelse i oslo är invandrare....
undrar vad det ligger på i sverige förutom på brott i nära realtioner som det så fint heter på anstalet för där är det 90 % icke svenskar.....
men det är klart vi vill ju ha det så här det har demokratin bestämt...önskar man kunde gå tillbaka i i tiden rösta ur oss ur eu använda militären till att vakta gränserna och sammarbeta mer med norge och utvisa folk rakt av vid minsta förrseelse typ som med lämplightesintyget inför körkort ....
allt är så svårt i sverige men att komma hit få pension leva på bidrag och inte bli utvisad det är fan helt omöjligt..
förut var sverige ettt land som visade andra länder vägen med rätt beslut men nu har tex norge tagit över för längesedan....
konkurs är vad detta land kommer få mer folk men alla jobb försvinner utomlands eller tror ni saab och volvo är svenska? mvh en som snart inte är svensk längre
Citera
2010-09-23, 06:22
  #496
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Jaha, så nu är man så desperata i familjepizzan att man rekryterar vilsne komna unga tjejer.




http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5971292.ab

Det rätta namnet på dom borde ju vara "La Lowlifers".

Vi har inte glömt vad er käre familjemedlem Christian Braheem gjorde mot Azadeh. Och ni är medskyldiga.

M.V.H.
jamsson.



tur attt det inte var min tjej dom försökte jävlas med hon had slukat dom levande och jag hade bar let och inte behövt röra ett finger jävla flockdjur
Citera
2010-09-23, 06:28
  #497
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAGNUM.75
Bara som en parentes så anses 7,62 vara en relativ klen kaliber.Då menar jag pistol kalibern.Men som sagt den e farlig om man inte vet hur man skall använda den eller om man vet hur man skall använda den.


nja folk dör ju av 22 det är ju främst chocken och smärtan du dör av ett skott eller ett par från nära håll i överkroppen borde göra susen...för det är inte fullt så lätt att sikta så gå fram och var säker på träff annars kan du glömma det där
Citera
2010-09-23, 06:36
  #498
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mateus
Tack det var mycket intessan läsning, men var har han golat och på vem?!

Att med han erkänt att han varit delaktig är inte att gola.

Sen om nu medie horan Danho tyckt att han golat så förstår jag inte hur det gått ihop att han gjort honom till Sverige.P efter det?!


jasså han är sverige president du har kolll du....
golar gör du när du sätter någon annan alltsp erkänner du och du greps med några andra har du indirekt golat dom tex....... hålla käften är alltid bäst om ingen annan läggger dej så säg inget prata med din advokat innan varje förhör förklara läget han förstår dej om han är en bra advokat dvs....
erkänn gärna din egen del men leder det till att någon annan får sitta så finns det bara ett ord för sådanna som dej
Citera
2010-09-23, 06:47
  #499
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson666
Vill bara poängtera att det finns en Gruppering som heter La Familia.

La Familia är en stor familj med en 30-tal medlemmar som finns över hela västkusten från Malmö Halmstad Falkenberg Göteborg m.m....
Det sitter even en 10-tal medlemmar inne på anstalten.

Majoriteten i La Familia är Kurder...men har even bröder som är från Kosovo, Bosnien, Armienien, Giorgien, Iraq, Libanon, Chile och Sverige.
Som ni märker är La Familia en mångkulturel familj med medlemmar från 18-40år. Deras kännetecken är en tattuering på armen med symbolen La Famili och tröjor med texten La Familia.
La Familia har even provmedlemmar och supporters.....

Och till er som tvekar på att La Familia finns...skicka gärna ett PM så får ni era svar.



vill gärna träffa dej och dina familia anhängare från gbg säg inte det är borlänge jocke och dom bara för då är det ingen ide och du pm går inte att skicka till dej är detta ett skämt?
Citera
2010-09-23, 18:32
  #500
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
jasså han är sverige president du har kolll du....
golar gör du när du sätter någon annan alltsp erkänner du och du greps med några andra har du indirekt golat dom tex....... hålla käften är alltid bäst om ingen annan läggger dej så säg inget prata med din advokat innan varje förhör förklara läget han förstår dej om han är en bra advokat dvs....
erkänn gärna din egen del men leder det till att någon annan får sitta så finns det bara ett ord för sådanna som dej
först snackar du om att kriminella invandrare ska utvisas och sen förespråkar du att folk inte ska gola. vart står du egentligen?
Citera
2010-09-24, 13:04
  #501
Medlem
Wojtek Walczak är en Golbög

Citat:
Ursprungligen postat av Bandit031

Det blev lite fel i mitt föra inlägg

Dessa tre länkar är beviset på att han har golar.

"ps" på mitt föra inlägg gick inte dessa tre länkar att öppna...men nu har ni något o läsa.

http://sv.tinypic.com/usermedia.php?...ZL9oh4l5k2TGxc

http://www.tinypic.com/usermedia.php...GMpYh4l5k2TGxc

http://www.tinypic.com/usermedia.php...%2Boh4l5k2TGxc

Detta anser jag vara fakta, mkt intressnt
__________________
Senast redigerad av ErnoDK 2010-09-24 kl. 13:06.
Citera
2010-09-24, 16:53
  #502
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ErnoDK

Detta anser jag vara fakta, mkt intressnt
att man blir påvisad betyder ju inte att wojtek sagt detta fattar du väl
han vart påvisad att så var fallet inte att han sagt så själv, fan att vissa inte förstår vad dom läser
Citera
2012-02-28, 13:23
  #503
Medlem
pedrinos avatar
Någon som känner till La Familia i Falkenberg?
Är grabbarna Ak*un och Fa*di kvar? Vad gör de nuförtiden?
Citera
2012-03-17, 18:56
  #504
Medlem
Finns de bara på västkusten eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback