Citat:
Ursprungligen postat av Powerboy
Om du har blivit kickad från Vaken.se så står jag bakom beslutet till 100%! Hade jag varit Admin på FB, hade jag kickat dej från 9/11 tråden..
Det är skönt att du visar ditt rätta ansikte... "Kan man inte övertyga dem med påhopp och smilies så är det bäst att kicka dem."
Du är ganska patetisk, du inser det va? Och nej, jag har inte personligen blivit kickad från vaken.se, varför skulle jag vilja kliva ner i den gyttjan av ryggdunkare och naturlagsförnekare? Jag föredrar ett forum som låter alla komma till tals (även om det onekligen ahde varit skönt med en moderator som någon gång emellanåt skrek "Men för helvete, debattera som vuxet folk och aktivera tvåvägskommunikation istället för ert länkspammande."
Det roliga är ju att några av de som blivit kickade på vaken blev det (enligt de som kickade alltså) för att de inte kunde komma med källor till sina påståenden... Och hade det gällt här så had ju du rykt 8 år innan jag gjorde det... Be careful what you wish for...
Men om du nu har tid över så kan du väl gå in i 911-tråden och tala om huruvida du eller jag hade rätt angående hur brandmän använder ordet "pull".