Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-15, 22:46
  #337
Medlem
Började kolla denna serie för ungefär en vecka sedan. Måste säga att jag nästan fastnade direkt, den är ju så bra mycket bättre än lost och prison break de spelar ju inte ens i samma division. Har precis kollat avsnitt 4 av säsong 2, så jäkla bra.

Men nu till problemet, har ju bara 3 avsnitt kvar. Gillar slutet där av avsnitt 4.

Ska jag kolla de 3 sista avsnitten? Eller får jag ett sämre slut då? För iom hur avsnittet slutade kan jag bilda min egen uppfattning om vad sen skulle hända.

Så hur fan ska jag göra?
Citera
2014-07-16, 11:13
  #338
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heglert
Började kolla denna serie för ungefär en vecka sedan. Måste säga att jag nästan fastnade direkt, den är ju så bra mycket bättre än lost och prison break de spelar ju inte ens i samma division. Har precis kollat avsnitt 4 av säsong 2, så jäkla bra.

Men nu till problemet, har ju bara 3 avsnitt kvar. Gillar slutet där av avsnitt 4.

Ska jag kolla de 3 sista avsnitten? Eller får jag ett sämre slut då? För iom hur avsnittet slutade kan jag bilda min egen uppfattning om vad sen skulle hända.

Så hur fan ska jag göra?
Såklart du ska kolla klart.
Men den serien föll i kvalitet dramatiskt, till andra säsongen från varit mycket lysande.
Fick nästan känslan utav att det var medvetet, med tanke på allt utvecklade sig kring serien(med avslutandet av serien och fansens som sen krävde den tillbaka).

Men hur du än gör, om du kollar klart eller inte.
Så kommer en känsla om att man blir snuvad på vad som allt handlade om.
Citera
2014-10-27, 15:19
  #339
Medlem
Dimaks avatar
Hört om denna serien förut men aldrig sett den , men den ligger ju på netflix så varför inte, fyrfan vad bra den är, är inne på avsnitt 20 en av mina favoritsserier på länge.
Citera
2014-10-27, 15:34
  #340
Medlem
Barbus avatar
Jericho var lite lik Walking Dead faktiskt när man tänker tillbaka. Det kunde ha blivit mycket mer av det om det fanns kompetens.
Citera
2014-10-28, 09:42
  #341
Medlem
StorJohns avatar
Världens bästa koncept tycker jag, synd att det inte gick hem!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback