• 1
  • 2
2006-10-04, 07:15
Medlem
SamBams avatar
Är det någon som har mer info om hemliga slagsmålsklubben?
Jag vill ju också se på när folk från stureplan slår på varandra som värsta fjollorna.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...899507,00.html
Citera
2006-10-04, 07:28
Medlem
Carradines avatar
Eftersom de är 'hemliga' så antar jag att de vill fortsätta vara hemliga så nej.

Dessutom låter det lite som någon som vill ha creds har spridit informationen om att det skulle finnas en FC i Stockholm, alltså låter storyn i mina öron påhittad.
Citera
2006-10-04, 10:00
Medlem
Johabbed bin Laugssons avatar
First rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club. Second rule of Fight Club is: You do *not* talk about Fight Club. Third rule of Fight Club is: akta min märkesskjorta är du snäll.
Citera
2006-10-04, 10:08
Medlem
Madchilds avatar
Påhitt...? Känns som man sett följande mening några gånger i en kvällstidning...
'Deltagarna är mäklare, säljare, förortskillar och en del folk från filmbranschen, bland annat en känd regissör. Några av dem är också profiler på Stureplanskrogarna, säger en källa.'
Citera
2006-10-04, 10:14
Medlem
Tolvans avatar
Villken mäklare eller säljare kan komma till jobbet med sönderslaget ansikte?
Ska vara telefonsäljare då
Citera
2006-10-04, 11:20
Medlem
tjoho, nu har jag fått en ide till mitt projektarbete!
Citera
2006-10-04, 11:30
Bannlyst
Jag misstänker starkt att det här "scoopet" inte är så märkvärdigt som det vill låta. Om dessa fighter pågår så är det knappast gräddan av mäklare etc som håller till där. Snarare ett gäng wannabees som har dreglat över Brad Pitt ett par gånger för mycket.
Citera
2006-10-04, 12:02
Medlem
genos avatar
Någonting i storyn stämmer inte...

om så högt uppsatta mäklare, skådisar och "innemänniskor" pucklade på varandra bare-knuckle så skulle de flesta gå hem med rejäla blåögon och spruckna läppar/ögonbryn och då skulle ALLA veta vilka dessa personer var.

Föreställ dig att du ser Lasse Hallström med sprucken läpp och en blåmärke över halva ansiktet.... hur länge tror du det skulle dröja innan aftonbladet gjorde ett repotage om "chock-skadorna" "vålds-attacken" eller nåt annat dravel...?
Citera
2006-10-04, 12:07
Medlem
ninjamaltes avatar
Spelaroll

Jag tycker det låter kul, även om aftonbladet i vanlig ordning säkert överdriver allt.

Var anmäler man sig?
Citera
2006-10-04, 13:31
Medlem
Bonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjamalte
Jag tycker det låter kul, även om aftonbladet i vanlig ordning säkert överdriver allt.

Var anmäler man sig?

Precis, skulle gärna puckla på ngn mäklare eller brat. Samt kolla hur tuffa förortskidsen är utan kutten och pangen. Dom flesta tappar sugen ganska snabbt efter några smällar. Själv går jag igång på smärta, nästan sexuellt upphetsande

Annars håller jag mig skeptisk till denna artikel. Låter ganska magert, research om källans sanningshalt?
Citera
2006-10-04, 13:56
Bannlyst
Regissör. Det bara MÅSTE vara Moodyson!
Citera
2006-10-04, 14:02
Medlem
Francos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Regissör. Det bara MÅSTE vara Moodyson!

Aha, trodde det var I B...