Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-10-03, 14:59
  #1
Medlem
Är det någon som använder Crystone.se, eller vet något om dem?
Citera
2006-10-03, 17:25
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ergils
Är det någon som använder Crystone.se, eller vet något om dem?

Jag har erfarenhet av dem. Finns givetvis billigare alternativ, men de har en bra support och ett bra utbud av tilläggstjänster.
Citera
2006-10-03, 21:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fursten
Jag har erfarenhet av dem. Finns givetvis billigare alternativ, men de har en bra support och ett bra utbud av tilläggstjänster.

Har inte hittat något som stödjer ASP.NET 2.0 och verkar lika gediget och billigt...
Citera
2007-07-27, 16:06
  #4
Medlem
Presidents avatar
VARNING FÖR CRYSTONE.SE

Oootroligt dåliga de har blivit sen de blev en del av eastpoint! de lovar alldeles för mycket och har noll koll på vad som händer, support avdelningen har ingen kommunikation med teknikerna. Jag beställde paketbyte för 6 månader sen. de har fortfarande inte behandlat ordern trotts 7-8 tillsägelser!
Varje gång har de undersökt problemet och inte givit ett konkret svar utan sagt att nu de har ställt ordern först i kön. men ingenting har hänt! så jag har fått kontakta dem om och om igen! nu har jag fått nog och säger upp dem! ingen annan som har upplevt obehag med Crystone?
Citera
2007-07-27, 16:07
  #5
Medlem
Satsa på loopia istället.
Citera
2007-07-27, 16:08
  #6
Medlem
Presidents avatar
Är inte Crystone och loopia ägda av samma eastpoint?
Citera
2007-07-27, 17:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av President
Är inte Crystone och loopia ägda av samma eastpoint?
Ingen aning.
Men, bara för att vara petig och besserwissrig, du menar väl av "samma företag" elelr "av Eastpoint".
Eller finns det flera Eastpoints? :P
Citera
2007-07-27, 17:42
  #8
Medlem
Har 3 olika konton på Crystone och har haft det i 7-8 år. Fungerar klockrent och har så gjort hela tiden.

Mvh,
Citera
2007-07-30, 13:06
  #9
Medlem
Gör en hemsida åt ett företag som har den liggande på Crystone och jag har behövt kontakta supporten en gång för att få hemskickat nytt lösen och det fungerade kanon.
Citera
2007-07-31, 09:08
  #10
Medlem
Cisco9s avatar
Kan inte annat än rekommendera Crystone. Har kontakt med dem i princip dagligen och supporten är kanon. Och nej, Loopia är inte med i Eastpointgruppen.
Citera
2007-07-31, 10:28
  #11
Medlem
Har co-location på Crystone, samt ett webhotell-konto på Loopia.
Jag gillar supporten på Crystone, de har chatsupport relativt långt in på kvällarna (23:00). Tyvärr så känns det lite som om kommunikationen inte är så där jättebra mellan support och sälj. Men det fungerar kanon i övrigt! (Säger jag när servern ligger nere just nu, men det är första gången på ett år).

Loopia fungerar bra de också, har dock inte haft lika mycket kontakt med dom.
Citera
2007-07-31, 14:55
  #12
Medlem
pkallberg21s avatar
Hur passar detta ämnet in i "Bildhantering och grafisk formgivning"???
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback