Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2007-01-16, 15:35
  #73
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Tack så mycket för länken.

Jag har en fråga till, vad är skillnaden på Sega MegaDrive 1 och Sega MegaDrive 2?
Detta är vad jag hittade på wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Variati...ega_Mega_Drive

Sega Mega Drive

* Converted to display PAL 50-Hz signal
* English-language settings
* Unable to play Japanese Mega Drive games due to shape of cartridge and console. However, adapters were sold to play Japanese games in the European model.
* Cartridge lock removed
* The text "High Definition Graphics · Stereo Sound" located behind cartridge port (only found on earlier models).
* The reset button and the start button are white.
* Model number 1600-05 (original model), 1601-05 (second variation without "High Definition Graphics - Stereo Sound" text or EXT port)


Sega Mega Drive 2

* New square shape
* No headphone jack
* A/V port switched to one custom multi-output for picture and sound (previously, only mono sound was used, as the stereo sound came through the headphone jack)
* Push-button power switch
* Power port smaller, and different AC adapter used
* RF out port removed
* Auto-switching RF Lead included
* Model number MK-1631-50
Citera
2007-01-16, 18:57
  #74
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Detta är vad jag hittade på wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Variati...ega_Mega_Drive

Sega Mega Drive

* Converted to display PAL 50-Hz signal
* English-language settings
* Unable to play Japanese Mega Drive games due to shape of cartridge and console. However, adapters were sold to play Japanese games in the European model.
* Cartridge lock removed
* The text "High Definition Graphics · Stereo Sound" located behind cartridge port (only found on earlier models).
* The reset button and the start button are white.
* Model number 1600-05 (original model), 1601-05 (second variation without "High Definition Graphics - Stereo Sound" text or EXT port)


Sega Mega Drive 2

* New square shape
* No headphone jack
* A/V port switched to one custom multi-output for picture and sound (previously, only mono sound was used, as the stereo sound came through the headphone jack)
* Push-button power switch
* Power port smaller, and different AC adapter used
* RF out port removed
* Auto-switching RF Lead included
* Model number MK-1631-50


Måste bara fråga en off-topic sak, finns det nåt Virtua Cop-liknande spel med liknande ljuspistol (med rekylfunktion) till vanliga Xbox?
Citera
2007-01-17, 04:44
  #75
Medlem
corgans avatar
Phantasy Star 2 och 3 är riktigt bra vill jag minnas.
Sedan tyckte jag om ett motorcykelspel som hette Road Rash eller något liknande. Man kunde slå ner dina medtävlare med järnrör, kedjor och dylikt. Det var kul.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback