Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-04-05, 22:53
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Brunnberg visade väl manligheten på 70-talet i den svenska uppsättningen av "Hair" (eller var det möjligen i "OhCalcutta?) där i stort sett alla medverkande av någon anledning var tvungna att kasta av sig sina scen-kläder.

Har läst någonstans att påföljande dags tidningsrecentioner handlade mer om Brunnbergs utrustning än om musicalens kvalite

Så gick det till på den tiden


Nåja Sturebadet i början av 80 talet och en herr Carl Bildts är klart över det normala.
Citera
2021-04-07, 14:08
  #14
Medlem
Bra att tråden hålls vid liv, särskilt med bonusinfo om Carl B
Citera
2021-04-07, 14:42
  #15
Avstängd
frizzys avatar
att brunnberg skulle sitta på något annat än en rejäl flashback dase vore helt orimligt.
Citera
2021-04-07, 14:50
  #16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag har läst en intervju med Brunnberg i en antik Fibban, Lektyr eller liknande. Där hånade han dåtidens (också) vänsterdominans inom film & teater & berättade dessutom att han "spelade in porrfilmer då & då". Men det fanns inga bilder eller så vad jag minns, bara hans egen uppgift. Det kan ha varit som han provocerade.
Citera
2021-04-07, 20:30
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag har läst en intervju med Brunnberg i en antik Fibban, Lektyr eller liknande. Där hånade han dåtidens (också) vänsterdominans inom film & teater & berättade dessutom att han "spelade in porrfilmer då & då". Men det fanns inga bilder eller så vad jag minns, bara hans egen uppgift. Det kan ha varit som han provocerade.

Legend!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback