Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-24, 11:48
  #2377
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMax
Bjuder på en 6:a här. Dock tog inte kameran upp färgerna alls

https://youtu.be/5r2_XOXWTww

Ska göra ett nytt försök på den fast med en annan röd kärna då denna inte var helt klar (blir bara vit på filmen).

Fin i vilket fall
Citera
2017-07-24, 13:17
  #2378
Medlem
xMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Fin i vilket fall

Tackar!
Citera
2017-07-25, 19:59
  #2379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xMax
Bjuder på en 6:a här. Dock tog inte kameran upp färgerna alls

https://youtu.be/5r2_XOXWTww

Ska göra ett nytt försök på den fast med en annan röd kärna då denna inte var helt klar (blir bara vit på filmen).

Snyggt jobbat, såg nästan ut att vara grön och röd blandad.
Citera
2017-07-26, 15:35
  #2380
Medlem
xMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckiamdead
Snyggt jobbat, såg nästan ut att vara grön och röd blandad.

Tackar! Ja jäkla iphone skit-kamera som luras med färger. Funderar på att införskaffa en Xiaomi Yi att filma med.
Citera
2017-07-31, 20:22
  #2381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xMax
Tackar! Ja jäkla iphone skit-kamera som luras med färger. Funderar på att införskaffa en Xiaomi Yi att filma med.

Fångar den bra färg? Flesta action cam´s som jag provat är lustigt nog dåliga på grön.
Citera
2017-07-31, 23:27
  #2382
Medlem
xMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckiamdead
Fångar den bra färg? Flesta action cam´s som jag provat är lustigt nog dåliga på grön.

Jadu, det blir ju du som får avgöra det när jag visar min första film med den
Citera
2017-08-02, 19:19
  #2383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xMax
Jadu, det blir ju du som får avgöra det när jag visar min första film med den

Väntar med spänning
Citera
2017-08-03, 02:26
  #2384
Medlem
xMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fckiamdead
Väntar med spänning

Tyvärr får du vänta lite till för de drog tillbaka kameran efter beställningen och betalade tillbaka pengarna med motiveringen: Det fanns defektheter...
Citera
2017-10-24, 21:15
  #2385
Medlem
Hittade en schysst how-to-do video. Något gammal, men ändock sevärd tycker jag! Det han kanske kan tänka på är att göra bättre ris? Den verkar glöda lite väl mycket. Vad tycker ni? Svansen är schysst, likaså glitter. Är inte helt symmetrisk, men det lär nog ha med hans pasting

https://www.youtube.com/watch?v=Ke7h...has_verified=1
Citera
2017-11-25, 17:55
  #2386
Medlem
Vill få lite respons på mitt tidigare inlägg.. mer om hans ris; hur ser era blandningar ut i bcrh? Sen i övrigt vill man se mer från era fräna hemmabyggen!!
Citera
2017-11-26, 15:44
  #2387
Medlem
xMaxs avatar
Lite generella svar:
Jag försöker alltid få tändningen i centrum av bomben. Hur stor skillnad det gör kan jag inte svara på men det känns mest naturligt.

Ang mrch använder jag mellan 1:4 till 1:7. Inte märkt större skillnad och i små skal använder jag ofta granulerat.

Tyvärr har jag mest gjort experiment på sistone som inte varit värda att filma men jag hoppas, liksom du, att det dyker upp fler filmer!
Citera
2017-11-26, 15:51
  #2388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashcore
Vill få lite respons på mitt tidigare inlägg.. mer om hans ris; hur ser era blandningar ut i bcrh? Sen i övrigt vill man se mer från era fräna hemmabyggen!!

MCRH 1:5/1:4
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback