Haha ja det kanske låter lite roligt men har på senare upptäckt att jag fiser ut en hel del rövsmör! Typ har jag vita kallingar på mig en dag och fjärtar en hel del så har jag snart massa pruttfläckar på dem. Dessa luktar inget men det ser ju för jävligt ut.
Nu, hur vanligt är det? Och vad kan det bero på, brukade inte bli så tidigare.
Det där är extremt ovanligt och ett tecken på anal inkontinens!
Ägnar du dig ofta åt att bli fistad eller penetrerad av stora tillhyggen i baken? I så fall föreslår jag att du tar det lite lugnt med det ett tag framöver...så att stjärthålet får en chans att dra ihop sig till naturlig form och storlek.
Lycka till!
Ägnar du dig ofta åt att bli fistad eller penetrerad av stora tillhyggen i baken? I så fall föreslår jag att du tar det lite lugnt med det ett tag framöver...så att stjärthålet får en chans att dra ihop sig till naturlig form och storlek.
Lycka till!
Du fick dina problem efter intensiva perioder av anal fisting eller?
Ibland får jag gå och torka röven efter någon timme efter jag sketit. Speciellt om jag har rövsvett. Då blir det kladdigt och skinkorna blir hala av bajs och svett.
Nä... Till alla lustigkurrar så använder jag bara rövhålet till att skita med och det är enkelriktat.
Ibland får jag gå och torka röven efter någon timme efter jag sketit. Speciellt om jag har rövsvett. Då blir det kladdigt och skinkorna blir hala av bajs och svett.
Lycka till!
Dock drabbades jag av detta 2 dagarr sedan vid extrem abstinens o avtanding.
Dvs for er som ej vet har man extrem rannskita.
Ville busa lite.. jag e lite elak o gillar o samla aromen i knytnaven o lata en olycklig person fa aromen i ansiktet.
Skulle bara prutta lite o kande det rann till i reva...
Skamsen o lite diskret gick jag till toa o sa att jag skulle pessa..
nar jag kom tebax va det 2 fina flackar pa lakanet med pruttsmor....
kanske skulle posta detta i traden nar lurade din rov dig senast.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!