• 2
  • 3
2006-09-26, 22:03
Medlem
galts avatar
Bananer skall intas oskalade, rektalt.

http://x004.uploaderx.net/x/bananas.jpg
2006-09-26, 22:30
Medlem
desperathemmafrs avatar
Hahahahaha :P men flugsvamp då? idag på komvux läste jag i en bok att man blir fett aggresiv o sen dör man om man äter den. men om man röker den
2006-09-26, 22:42
Medlem
chilli__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desperathemmafr
Hahahahaha :P men flugsvamp då? idag på komvux läste jag i en bok att man blir fett aggresiv o sen dör man om man äter den. men om man röker den
har du inte läst på om hur vikingarna gjorde? skäms
2006-09-26, 22:56
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Körde just en vattenmelon rektalt! JÄVLAR vilken kick! Ruset jag känner är:

Jag känner mig uppblåst i magen, min anal svider lite, och jag är KUNG ikväll. Speciellt eftersom det var en vattenmelon.

OnT: Jag har faktiskt i min ungdom försökt röka banan. Utan resultat. Men jag skulle vilja att trådskaparen plockar lite flugsvamp, cammar med en polare som även är medlem på FB, som senare kan lägga upp videon när trådskaparen möter sina förfäder i DUBBEL-bemärkelse (sug på den ett tag!)
2006-09-26, 23:02
Medlem
Åhh banan.. Måste ha! Om man boostar med lustgas blir det ännu bättre! Fast du kan köpa det verksamma ämnet -obecalp hcl- på nätet för en billig penning och ta det IV, går även att ta rektalt kanske?. Är mycket bättre för lungorna och du kan ta högre doser snabbt så att säga... Lycka till och försök att inte sluta på ett behandlingshem...
2006-09-27, 19:11
Medlem
dcafes avatar
Lite statestik för den som tänkt prova bananer:

Nästan samtliga interner på landets fängelser har i varierande grad någon gång intagit bananer.

De flesta som blivit beroende av tunga droger så som heroin, amfetmin etc. har först provat bananer.

Under efterkrigstiden har bruket av bananer ökat explosionsartat i samhället. Lika så har även våldsbrott och stölder ökat dramatiskt under samma period.

Bananer är en viktig inkommstkälla för flertalet förbrytarregimer.

När du köper bananer är du inte alltid säker på vad du får. Man har vid analyser av bananer vid flertalet tillfällen hittat både starka pesticider och andra otrevligheter. Dessa ämnen är definitift inte nyttiga att förtära.

Vid inhalation kan en enda banan leda till en våldsam och mycket plågsam kvävningsdöd.

Det är en större andel av de som provat heroin som helt lyckas sluta med detta än det är andel av de som provat banan som slutar med det.

Kort sagt grabbar och tjejer där ute, tänk er för nästa gång ni funderar på att prova bananer.
2006-09-27, 19:20
Medlem
Obskyrigs avatar
HIIIIIIIIIIIIGH LIIIIIIIIIIFE !!!
BOFFA BANANEN POJKEN MIN !!
2006-09-27, 23:35
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcafe
Lite statestik för den som tänkt prova bananer:

Nästan samtliga interner på landets fängelser har i varierande grad någon gång intagit bananer.

De flesta som blivit beroende av tunga droger så som heroin, amfetmin etc. har först provat bananer.

Under efterkrigstiden har bruket av bananer ökat explosionsartat i samhället. Lika så har även våldsbrott och stölder ökat dramatiskt under samma period.

Bananer är en viktig inkommstkälla för flertalet förbrytarregimer.

När du köper bananer är du inte alltid säker på vad du får. Man har vid analyser av bananer vid flertalet tillfällen hittat både starka pesticider och andra otrevligheter. Dessa ämnen är definitift inte nyttiga att förtära.

Vid inhalation kan en enda banan leda till en våldsam och mycket plågsam kvävningsdöd.

Det är en större andel av de som provat heroin som helt lyckas sluta med detta än det är andel av de som provat banan som slutar med det.

Kort sagt grabbar och tjejer där ute, tänk er för nästa gång ni funderar på att prova bananer.

Påminner lite om den roliga statistiken att 99% av ALLA brottslingar äter regelbundet BRÖD!
Så gott som alla internet på samtliga fängelser äter regelbundet bröd.
Så gott som alla brottslingar i världen har någon gång i livet konsumerat BRÖD!

Alltså: Håll er borta från bröd!!! (eller är det bara jag som är full?)
2006-09-27, 23:47
Medlem
StorMammas avatar
Jahapp.

1,2,3, Tråd DÖD. * Zapp!* // MoD.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem