Flashback bygger pepparkakshus!
2006-09-25, 17:31
Medlem
Eigenfaces avatar
Som rubrik, går det att göra en spelningslista självuppdaterande utifrån t.ex. en folder som scannas av?
Citera
2006-09-25, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eigenface
Som rubrik, går det att göra en spelningslista självuppdaterande utifrån t.ex. en folder som scannas av?

Jag väntar med spänning på att någon intilligent människa ska presentera en lösning på denna problematik.

Personligen skulle jag också uppskatta om någon kunde tala om för mig hur man raderar biblioteket på ett enkelt sätt. Det enda sättet jag har lyckats klura ut är att manuellt ta bort alla låter och album genom att markera dem och trycka delete.
Citera
2006-09-25, 18:05
Medlem
Eigenfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samp_majk
Personligen skulle jag också uppskatta om någon kunde tala om för mig hur man raderar biblioteket på ett enkelt sätt. Det enda sättet jag har lyckats klura ut är att manuellt ta bort alla låter och album genom att markera dem och trycka delete.

Media library?

Det är väl bara att välja "markera alla" och sen delete, gjort på 3 sekunder. Eller vad missar jag här?
Citera
2006-09-25, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eigenface
Media library?

Det är väl bara att välja "markera alla" och sen delete, gjort på 3 sekunder. Eller vad missar jag här?

Problemet är, i alla fall för min del, att man bara kan radera låtarna. I fältet för artister så står allt kvar. Det är inget jätteproblem, men väldigt omständigt och leder till att jag inte använder biblioteket längre. Dock ska man komma ihåg att jag är totalt handikappad vad gäller sådan moderniteter som datorer.
Citera
2006-09-25, 18:31
Medlem
Eigenfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samp_majk
Problemet är, i alla fall för min del, att man bara kan radera låtarna. I fältet för artister så står allt kvar. Det är inget jätteproblem, men väldigt omständigt och leder till att jag inte använder biblioteket längre. Dock ska man komma ihåg att jag är totalt handikappad vad gäller sådan moderniteter som datorer.

Nu har jag en engelsk version av winamp, men var är du när nu inte kan deletea all info om ett spår? Local audio?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in