2008-08-07, 00:33
Medlem
MDPV som afro

Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Har läst nästan hela tråden, men tröttnade och hoppade till slutet istället...

Har beställt MDPV och hoppas på en leverans den närmsta veckan iaf.
Enligt källor på nätet (wikipedia tex) ska detta vara ett starkt afrodisium (mer än methamfetamin), verkar inte som om någon här upplevt det annat än att de fått tjackkuk (som jag själv av förklarliga anledningar aldrig fått).

Jag är å andra sidan inte direkt ute efter just den effekten utan mer piggheten osv, men andra trevliga effekter är ju inte helt fel.

Annars verkar det som om de flesta fått bra upplevelser av det (ett mellanting av efedrin och amfetamin), så jag väntar med spänning på ett paket.

Jag har förövrigt inte testat amfetamin på 12 år och kör enbart på efedrin i perioder nuförtiden. Så det ska bli mkt intressant att se hur det här blir.

Som afrodisiakum? Gått och väll kan det så vara. Alla fall det verkar ge påtagligt ökad sex lust. Stundom nästan besvärande fixering runt temat, speciellt om de praktiska tillämpnings möjligheterna är begränsade. Fysisk åtrå
känsla ofta med varierande faser inte av erektion, som kan vara timtals eller upp till halv dygn. Alltså helt positivt, jämfört med tex tjackets fantasi uppkopplat-adrenalin-snorre som inte alltid svar
ar på kommandot när det gäller. MDPV funkar mera som sofistikerad råbrunst-medel för raka puckar, kanske rentav med (sex)neurosslätande
mekanism. Väldigt lovande och intressant, även på på det där området.
Forskning och fältexperiment fortsätter... Produkt-U''''''' Bw.
Citera
2008-08-07, 02:37
Medlem
Ingen som känner att själva kvällen är ett jävla helvete när man ska försöka sova sen? allså när man väl kommer hem och inte har något att göra?
Citera
2008-08-07, 08:32
Medlem
Tuxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meatrose
Ingen som känner att själva kvällen är ett jävla helvete när man ska försöka sova sen? allså när man väl kommer hem och inte har något att göra?

Jo, verkligen. Hade varit på LAN och dragit kanske 100mg i snoken vid 3 tillfellen och varit vaken i 30-35timmar. Sen när jag skulle sova, då såg jag så fort jag blunda allt som jag hade gjort när jag spela, informationen bara ströma som filmer och va obehagligt. Rökte lite weed när jag insåg att jag behövde hjälp för att slapna av, men inte äns då gick det att somna! Gillar inte detta prepart pga av denna upplevelsen.
Citera
2008-08-07, 17:45
Medlem
m96mafrs avatar
drogtest

Get mdpv utslag som något annat på provstickan?
Citera
2008-08-07, 20:27
Medlem
m96mafrs avatar
Sd

Kan tipsa om att mdpv från sd håller mycket hög kvalitet. Dock lång leveranstid.
Citera
2008-08-07, 23:40
Medlem
flipis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Read-Bull
Som afrodisiakum? Gått och väll kan det så vara. Alla fall det verkar ge påtagligt ökad sex lust. Stundom nästan besvärande fixering runt temat, speciellt om de praktiska tillämpnings möjligheterna är begränsade. Fysisk åtrå
känsla ofta med varierande faser inte av erektion, som kan vara timtals eller upp till halv dygn. Alltså helt positivt, jämfört med tex tjackets fantasi uppkopplat-adrenalin-snorre som inte alltid svar
ar på kommandot när det gäller. MDPV funkar mera som sofistikerad råbrunst-medel för raka puckar, kanske rentav med (sex)neurosslätande

Jag är redan rätt så insnöad på det där ämnet och behöver inte bli det mer, det var lite därför jag undrade, men det ordnar sig nog. När jag fått min leverans ska det testas och jag återkommer med en utförlig rapport om det då.

m96mafr: jag har inte beställt från sd, men det ska vara hög kvalité från mitt ställe med...
Citera
2008-08-09, 18:21
Medlem
Citat:

Alla skriv- och sakfel är en del av bieffekterna i långvarig MDPV[mis]bruk++
Citera
2008-08-10, 22:44
Medlem
Citat:
UK***** Brilliant White är är helt vad det skall vara, alltså sychst MDPV.
Tips: Med Mephedrone får man riktig "speed effekt", om man skulle sakna den maniska fasen av andra CS-varor. (blandning tex. 1meph till 3 MDPV)

Tack för att du gav mig svar, jag har jämfört med SD´s och har svårt att se några skillnader annat än i färg och till viss del lukt.

Effekt och styrka är snarlika, och jag hade svårt att tro att UK leverantörens MDPV verkligen inte skulle vara just MDPV, även om jag bara kunnat prova några få gånger i sommar.

Har det figurerat andra batcher som kallts Brilliant White som varit dåliga kanske?

Förövrigt: Hur löser ni de nerviga bieffekterna vid för stora eller täta doser? Jag tycker att det funkar bra med ny (nasal) dosering om jag väntar över 2h mellan gångerna, annars blir det mest en spänd och nervös känsla som nästan kräver benso för att lösa.
Citera
2008-08-11, 19:18
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddington
Förövrigt: Hur löser ni de nerviga bieffekterna vid för stora eller täta doser? Jag tycker att det funkar bra med ny (nasal) dosering om jag väntar över 2h mellan gångerna, annars blir det mest en spänd och nervös känsla som nästan kräver benso för att lösa.

För mycket ger en del inre spänningar.. lite obehag i början, men sen vänjer man sig lite och försöker komma ihåg att dosera försiktigare nästa gång.
Citera
2008-08-12, 06:01
Medlem
måste bara prova mdpvn, kan någon snäll själ där ute pma mig adresser till shops på internet där man kan beställa!
Citera
2008-08-12, 07:30
Awaiting Email Confirmation
Citat:

Grattis, du nomineras härmed till historiens mest oförståerliga inlägg. Men jag fattar!

MDPV är klockrent afro btw, betydligt bättre än tjack och kokain enlingt mig..
Citera
2008-08-14, 14:02
Medlem
m96mafrs avatar
or*****-rc

Någon som beställt mdpv från or*****-rc? Vad tyckte ni i så fall om kvaliteten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in