Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Har läst nästan hela tråden, men tröttnade och hoppade till slutet istället...
Har beställt MDPV och hoppas på en leverans den närmsta veckan iaf.
Enligt källor på nätet (wikipedia tex) ska detta vara ett
starkt afrodisium (mer än methamfetamin), verkar inte som om någon här upplevt det annat än att de fått tjackkuk (som jag själv av förklarliga anledningar aldrig fått).
Jag är å andra sidan inte direkt ute efter just den effekten utan mer piggheten osv, men andra trevliga effekter är ju inte helt fel.
Annars verkar det som om de flesta fått bra upplevelser av det (ett mellanting av efedrin och amfetamin), så jag väntar med spänning på ett paket.
Jag har förövrigt inte testat amfetamin på 12 år och kör enbart på efedrin i perioder nuförtiden. Så det ska bli mkt intressant att se hur det här blir.
Som afrodisiakum? Gått och väll kan det så vara. Alla fall det verkar ge påtagligt ökad sex lust. Stundom nästan besvärande fixering runt temat, speciellt om de praktiska tillämpnings möjligheterna är begränsade. Fysisk åtrå
känsla ofta med varierande faser inte av erektion, som kan vara timtals eller upp till halv dygn. Alltså helt positivt, jämfört med tex tjackets fantasi uppkopplat-adrenalin-snorre som inte alltid svar
ar på kommandot när det gäller. MDPV funkar mera som sofistikerad råbrunst-medel för raka puckar, kanske rentav med (sex)neurosslätande
mekanism. Väldigt lovande och intressant, även på på det där området.
Forskning och fältexperiment fortsätter... Produkt-U''''''' Bw.