2009-09-08, 05:46
Medlem
Emerencias avatar
Åh, solen börjar gå upp om ca 30 min :/... Tycker ju om när de är mörkt. Sitta med rus och röka under sjärnorna , speciellt bra är de när inga grannar kan se .
Citera
2009-09-08, 08:35
Medlem
Nu har jag inte läst igenom hela tråden men det är säkerligen på plats igen.

VARNING, RÖK INTE MDPV!

Kan innehålla pyrrolidine vilket inte är speciellt nyttigt för lungorna. Så om du inte är säker på din kemi och har beställt från en av många okunniga webshoppar så rekommenderar jag absolut inte det.
Citera
2009-09-11, 00:09
Medlem
Dela upp utan våg

Jag skulle vilja ha hjälp och lite tips om hur man kan mäta ut ca 20 mg av Mdpv utan våg.
Skulle vara perfekt om någon kunde fixa fram en bild på en 25 ml vid sidan av en tändsticka.

Tack på förhand.
Senast redigerad av Lixon 2009-09-11 kl. 00:11. Anledning: Råkade komma åt enter
Citera
2009-09-11, 05:19
Medlem
hej, tänkte bara säga att...

hej, tänkte bara säga att ja sover som en baby hela nätterna i princip, har kört me mdpv ca3-4v varje da nu, gått omkring lite lagom PV (gillar d här ruset skarpt, riktigt sweet )har massor me energi, får saker gjorda, utan å bara snöa fast i nåt, som man lätt gör av vanligt tjack, känner mej skärpt å me i gamet, bara mått bra sen landat mjukt å skönt framåt kvällen, me lite benzo (ja kör xanor, men d funkar säkert bra me nåt annat oxå)+ nåt å äta+ 1 lr 2 glas rött, lr va du nu gillar + helst 2imovane lr stilnoct.
som ja upplever d, så måste ja planera hyfsat noga, hålla lite koll på va klockan va när ja tog nåt sist? d brukar funka bra å räkna me att du har effekt ca3-4h efter sista dosen å sen bara inte ta nåt mer på sen em, om ja vill sova på kvällen.
känner knappt ingen at alls, utan sover nog bort d värsta, för sen vaknar ja nästa morron å e hyfsat utvilad, känner mej redo för å dra en första liten lina för dagen

Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
Ni som kört MDPV, hur långt tid tar det innan man kan sommna ungeufär efter sista intag, går kanske inte alls, när jag tuggade concerta kunde jag inte sova på 2 dygn typ har kört typ 40 mg utspritt under dagen.
Citera
2009-09-11, 05:34
Medlem
sex på mdpv e i en klass för sej!

sex på mdpv e i en klass för sej! helt kanon !! ja tycker tom att d e bättre än å ha sex på tex kola.
meph tog ju död på i stort sett allt va lust hette klart att effekten i sej va skön men ändå, e ett ta va både näsa, hals å tungan helt upp fuckade!
ja gör helt klart aldrig mer om å gå på meph!
mdpv rules
Citat:
Ursprungligen postat av Threadstone
Haha visst, MDPV kan inte jämföras med Meph. Men jag väljer hellre PV't för dess extremt libido förstärkande effekt. Finns inget bättre att spendera en kväll på nattklubben på PV't
Citera
2009-09-11, 13:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wierdo2
sex på mdpv e i en klass för sej! helt kanon !! ja tycker tom att d e bättre än å ha sex på tex kola.
meph tog ju död på i stort sett allt va lust hette klart att effekten i sej va skön men ändå, e ett ta va både näsa, hals å tungan helt upp fuckade!
ja gör helt klart aldrig mer om å gå på meph!
mdpv rules

GBL/GHB + MDPV måste vara guld för sexlusten.
Citera
2009-09-11, 14:47
Medlem
ExCowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
GBL/GHB + MDPV måste vara guld för sexlusten.

It is. Det ger dessutom något av en rush också om man lyckas få dem att slå samtidigt.
Citera
2009-09-14, 16:08
Medlem
bäst att handla MDPV just nu?

efter alla hackade sidor mm. Vem kan man beställa ifrån idag?
Har haft "det bruna" och det gillade jag. Någon som har tips?
Citera
2009-09-14, 23:01
Medlem
BigFatCones avatar
Jag måste bara säga att 70 mg i en rövpanna var något i hästväg, dock blev jag riktigt trasig efteråt.
Citera
2009-09-15, 10:19
Medlem
ExCowboys avatar
70 mg är sjukt mycket. Jag får fan hjärtklappning av 15 mg och tycker mest det funkar som uppiggande vardagsdrog. Som koffein fast för dopaminet.
Citera
2009-09-15, 11:58
Medlem
bluetech123s avatar
Får jag fråga hur ni pallar använda MDPV?

Jag testade några gånger att ta 10-20 mg under en kväll och varje gång fick jag en riktigt jobbig smärta i typ... ljumsken? Kändes varje gång som något var trasigt i magpartiet. Avtändningen var alltid så hemsk att jag trodde mitt liv var över och biverkningarna satt kvar i många dagar.

Så jag undrar. Hur fan klarar in av det? Hade jag dåligt MDPV eller något annat? Det var köpt från prisman. Jag slängde iaf bort 400 mg av mina 500 för jag blev så rädd för pulvret.

Alltså jag tyckte om själva ruset lite, det var en skön känsla av kärlek, men gillade inte alls smärtan i bröstet, hjärtklappningarna osv...

Varje gång jag tog MDPVt så sa jag till kompisar under ruset att det är bästa drogen typ. Sen så fort ATn kom så ändrade jag mig till värsta drogen.
Citera
2009-09-15, 19:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExCowboy
70 mg är sjukt mycket. Jag får fan hjärtklappning av 15 mg och tycker mest det funkar som uppiggande vardagsdrog. Som koffein fast för dopaminet.

Jag får ingen fart av 15 mg, det är i stort sett bara en ADHD-dos för mig men visst, 70 mg är en jävla massa men det blir ett jävla drag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in