Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-19, 16:57
  #5329
Medlem
MSN Reviver kör jag, och än så länge funkar det bra.

http://messengergeek.wordpress.com/2...nd-beat-skype/
Citera
2014-08-19, 17:53
  #5330
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sw_Ante
MSN Reviver kör jag, och än så länge funkar det bra.

http://messengergeek.wordpress.com/2...nd-beat-skype/

poppar det upp när du får mail?

EDIT

As of April 15, 2014, it seems the e-mail message count and mail notifications have been broken globally. This is a server problem and cannot be fixed by Reviver. It is unknown at this time if the problem will be fixed. For more information, see the E-mail message count and notifications broken post.
Citera
2014-09-23, 16:42
  #5331
Medlem
johanjosefssons avatar
MSN fungerar utmärkt att logga in på från dator om man tweakar lite med .exe-filen. Skype och MSN verkar nämligen dela samma servrar.
Citera
2014-09-23, 18:19
  #5332
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
MSN fungerar utmärkt att logga in på från dator om man tweakar lite med .exe-filen. Skype och MSN verkar nämligen dela samma servrar.

har alltid gått att logga in
om man har rätt version

men har slutat poppa upp att man har fått mail
Citera
2014-09-23, 19:09
  #5333
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Nu är jag trött på detta jävla krångel varje månad med MSN. "Någon har begärt att återställa säkerhetsinformation till detta konto. Var det du? - Nej. Då skickar vi ett återställningsmeddelande till din gamla gymnasiemail du skapade för 10 år sen."
Har typ 5-10 accounts på msn idag när jag logga in så fick jag på 5 av 10 upp denna skiten, nu lyckades jag som tur är återställa lösenordet på den enda viktiga mailen egentligen som hör till min Origin.

Nu till min fråga. Nu skiter jag i MSN så jag undrar om någon kan rekommendera en bättre mailsida än fittmsn?
Citera
2016-02-12, 14:01
  #5334
Medlem
Använde MSN mycket mellan typ 2007 och 2010. Blev plötsligt sugen på att läsa gamla konversationer från den tiden och bli lite nostalgisk. Är det möjligt?
Citera
2017-05-31, 07:46
  #5335
Medlem
https://escargot.log1p.xyz/#how
Detta är vad som i nuläget kan användas för att ladda ner msn messenger
Du måste dock be dina vänner installera det igen och gamla kontaktlistorna går tyvärr inte att importera än.
Citera
2017-10-29, 09:46
  #5336
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Vilken klient är mest lik MSN numera? TIPSA saknar msn som fan.
Citera
2017-10-29, 10:13
  #5337
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Vilken klient är mest lik MSN numera? TIPSA saknar msn som fan.

Kanske inte så mycket det skiljer mellan dessa. Men du har i alla fall denna klient -> http://www.miranda-im.org/

En lättviktsmjukvara som går att anpassa enligt eget behov. Över 350 plugins finns tillgängliga. Bland alla chattprotokoll som stöds finns AIM (AOL Instant Messenger), Facebook, Gadu-Gadu, IAX, ICQ, IRC, Jabber, MSN, Netsend, Tlen och Yahoo.
Citera
2019-03-10, 14:44
  #5338
Medlem
Jag skulle vilja ha tillbaks mina gamla MSN kontakter. Hur går man till väga?

Jag har förstått att det var någonting med Skype och logga in med det kontot som man hade på MSN.
Jag har gjort så, men det gick inte.

Hur gör man exakt?
__________________
Senast redigerad av Dukater 2019-03-10 kl. 14:47.
Citera
2020-11-03, 23:01
  #5339
Medlem
Elementarts avatar
MSN var en riktigt bra chatt-klient, fattar inte varför man la ner den Hade säkert funkat bra att ha i telefonen också. Saknar tiden när man kom hem från skolan o satte sig vid datorn och loggade in på MSN för att snacka med alla polare.
Citera
2020-11-04, 16:44
  #5340
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
MSN var en riktigt bra chatt-klient, fattar inte varför man la ner den Hade säkert funkat bra att ha i telefonen också. Saknar tiden när man kom hem från skolan o satte sig vid datorn och loggade in på MSN för att snacka med alla polare.
Antagligen för att den hade noll säkerhet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback