Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-09-23, 17:45
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesum
Köpt? Licens? Vad är det för nåt?

Har hört med några andra som sagt att de blir fel med nätet i viss mån..... vet inte varför. De väll bara leva med det eller "köpa" ett annat antivirus program!

Du har ingen rätt att klaga på mjukvaran i sig om det är en nedladdad version, de innehåller ofta allsköns Malware...
Citera
2006-09-23, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Du har ingen rätt att klaga på mjukvaran i sig om det är en nedladdad version, de innehåller ofta allsköns Malware...

Säg nån som köper antivirus program numera? Nej precis....
Finns folk som laddat ner och vissa har problem med det, andra inte.
Jag klagar inte... rapporterar endast felet och undrar om nån annan har liknande... fel.
Citera
2006-09-23, 17:49
Medlem
roaders avatar
Citat:
Säg nån som köper antivirus program numera? Nej precis....
Finns folk som laddat ner och vissa har problem med det, andra inte.
Jag klagar inte... rapporterar endast felet och undrar om nån annan har liknande... fel.

Herregud alltså, stulen programvara kan mycket väl vara defekt, det bör inte bara en nyhet.

"Du får det du betalar för"
Citera
2006-09-23, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Herregud alltså, stulen programvara kan mycket väl vara defekt, det bör inte bara en nyhet.

"Du får det du betalar för"

Jeje... de nog ingen fara.
Citera
2006-09-23, 17:58
Medlem
Jag har ibland problem med att vissa bilder inte laddas fullt ut, de laddas bara till hälften och sedan "tror" webbläsare (firefox) att bilderna är färdigladdade, oavsett om man trycker F5 eller startar om webbläsaren.
Om det problemet beror på att jag använder NOD32 vet jag dock inte.
Citera
2006-09-23, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag har ibland problem med att vissa bilder inte laddas fullt ut, de laddas bara till hälften och sedan "tror" webbläsare (firefox) att bilderna är färdigladdade, oavsett om man trycker F5 eller startar om webbläsaren.
Om det problemet beror på att jag använder NOD32 vet jag dock inte.

Så var det exakt för mig, när jag använde NOD32. När jag väl tog bort det laddades bilderna och allting upp som vanligt... så nu tycks de inte bara drabba IE användare! Så de där är väl enda nackdelen med NOD32... annars ska den funka bra... iaf enligt berömmen den fått.
Citera
2006-09-23, 19:14
Medlem
pumagrrls avatar
Citat:
Så de där är väl enda nackdelen med NOD32... annars ska den funka bra... iaf enligt berömmen den fått.
Det är ingen nackdel med NOD32. Som sagt, min köpta licens har fungerat perfekt i drygt två år nu. Du får leta efter problemet någon annanstans.
Citera
2006-09-24, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ingen här som kör NOD32 och upplever problem med nätet?

Jag hade det ganska rejält som det står i mitt första inlägg.... det är skitirriterande.

Ni med NOD32, har ni inte rätt mycket problem att se vissa avatarer och ikoner på diverse sidor?
Har kört med NOD32 i ca ett år och har aldrig upplevt det du berättar om. Har förresten aldrig upplevt något negativt över huvud taget med NOD32.
NOD32 + Windows inbyggda brandvägg är enligt mig fullt godtagbart vad gäller säkerheten. Om sedan någon skum och samtidigt kunnig person verkligen bestämmer sig för att ta sig in i din dator så är det förmodligen svårt att förhindra. Jag menar, både Pentagon och Nasa har ju blivit hackade.
Citera
2006-09-24, 23:27
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Säg nån som köper antivirus program numera? [...]

Personligen köper jag alltid licens för den mjukvara jag använder, vare sig det gäller antivirusprogram eller operativsystem.

Angående brandvägg så bör du aktivera Windows-brandväggen som du tydligen avaktiverat om jag uppfattat dig rätt. Och nej, den slöar inte ned systemet det minsta för mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in