2006-09-23, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.K
Det är väl "invitation only" måste man inte spendera en rejäl bunt pengar
för att få den inbjudan??

Japp det är det '

Citat:
Ursprungligen postat av lauren
jo men det gör ju alla här på fb när dom köper nya rolexar o dyra gymkort och protein o grejer, för alla här e rika snygga unga sexiga

Vad kan man säga, det kostar att leva på topp Speciellt för en livsnjutare som mig själv
Citera
2006-09-23, 14:59
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lauren
jo men det gör ju alla här på fb när dom köper nya rolexar o dyra gymkort och protein o grejer, för alla här e rika snygga unga sexiga

Nej, jag är bara ung och sexig.
Citera
2006-09-23, 17:23
Medlem
J.Ks avatar
Själv är jag bara ung.
Citera
2006-09-23, 22:45
Medlem
jokers avatar
Jag har ett Banque Inviq Visa och GE Moneybank MasterCard, och funderar starkt paa att fimpa det första. Visa-kortet har 15-30 dagars fri kredit, MC-kortet har 30-60 dagars fri kredit. Klaaparna i Luxemburg är dessutom experter paa att skicka räkningen jävligt sent, ibland dimper den ned efter sista betalningsdag :thumbsdown

Baada är altsaa rena kreditkort. Bankerna tar imho för höga avgifter för sina kort.
Citera
2006-09-23, 22:53
Medlem
relativs avatar
Jag kör på VISA-kort från Nordea. Men det beror ju helt på vad man använder sitt/sina kort till.

Jag använder enbart till kontantuttag och kortköp inom Sverige/utomlands samt kortköp över internet. Vad har du för behov? Du märker väl själv vilket kort du använder mest?

Citat:
Ursprungligen postat av scrorr
Vad kan man säga, det kostar att leva på topp Speciellt för en livsnjutare som mig själv

Känns lite fejk att sitta och skryta om det där kortet. Hade du verkligen varit rik hade du knappast hållt på så. Eller så har du minimal penis. Det är bara att välja
Citera
2006-09-23, 22:57
Medlem
Balthazaer-s avatar
Citat:
Bara jag som har ett American Express Centurion Card

Även känt som "black card" för er lite mindre fina?
Bor du i Sverige är du en idiot, för det är fan inte många ställen som tar amex
Citera
2006-09-24, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Känns lite fejk att sitta och skryta om det där kortet. Hade du verkligen varit rik hade du knappast hållt på så. Eller så har du minimal penis. Det är bara att välja

Som sagt, vill bara att ni ska veta att det finns en riktig livsnjutare bland er lite mer vanliga medborgare

Citat:
Ursprungligen postat av Balthazaer-
Bor du i Sverige är du en idiot, för det är fan inte många ställen som tar amex

Nej tusan heller, jag bor i united states of america
Citera
2006-09-24, 10:13
Medlem
Hör verkligen frågor om kreditkort hemma under Mode och livsstil?
Citera
2006-09-24, 13:58
Medlem
Balthazaer-s avatar
Citat:
Som sagt, vill bara att ni ska veta att det finns en riktig livsnjutare bland er lite mer vanliga medborgare

Bullshit-lampan tändes för länge sedan och en snabb titt på dina tidigare inlägg bekräftar:

Citat:
"Jag hatar att köpa skor för varje gång jag köper ett par känns det som om jag precis har slängt iväg alldeles för mycket pengar på något som jag kanske inte kan använda till vissa par byxor osv."

"Hittade $110 + 600kr med två tjejkompisar. Vi delade upp det så att jag tog dom $110 och dom fickdela på 600kr. Gissa vem som blev gladast"

"på Marty's i Malmö har dom upp till 70% rea på GANT skjortor. Fyndade en skjorta som egentligen gick på 1000:- för 300kr. Jävligt nöjd med mitt köp"

"Några buss-nischer som jag har är att jag alltid försöker leta upp den svalaste delen av bussen. Då bussarna i malmö har en tendens att bli överhettade så analyserar jag läget, kollar ifall takluckor är öppna, busschafförens fönster är öppet o.s.v."

"Grabbar, det är strumpor. STRUMPOR. Vem bryr sig egentligen? Kör med det du hittar i garderoben"

"ja byxorna går på under 500 lappen vilket är ett mycket bra pris för oss studenter"

"Kan du berätta lite mer hur hela processen gick till? hur lång tid tog det o bli medborgare? Hur svårt på en skala är det att hitta ett jobb som man kan försörja sig på? Inte för att bli miljonär, men bara för att kunna leva? Ingick du i några tester osv, förklara!"

"Axe Africa 2in1, kört med den sen den kom för grymt många antal år sen och doftar fortfarande lika gott"

Vilken livsnjutare!
Citera
2006-09-24, 14:47
Medlem
sajmonffss avatar
Citat:
Bullshit-lampan tändes för länge sedan och en snabb titt på dina tidigare inlägg bekräftar:

Vilken livsnjutare!

HAHAH klockrent!
Citera
2006-09-24, 15:09
Medlem
relativs avatar
Citat:
Vilken livsnjutare!

Bästa inlägget på hela veckan! Hahaha! Lite avslöjad nu va scrorr?

---

Hittade fler citat från en livsnjutare:

En bra trimmer är a-o. Har själv en trimmer som dör efter 5 min och efter 2min märker jag att den börjar bli slö. Får stå med kontakten i vilket inte är så bekvämt. (Behöver jag säga något?)

jag och min lillasyster har ett fadderbarn på Mocambique (Varför bara ett, som ni dessutom delar på, varför inte hela jävla landet? Borde ju inte kännas så mycket i plånkan.)

Ojoj, fel av mig där tror jag, det är kokain man sniffar och heroin du injicerar med spruta? (Ingen koll på vad dina rika vänner håller på med eller?)

Springa en längre sträcka till bussen, medan bussen står och väntar på att man kommer fram för att sedan stanna lagom för att busschaffören ska tro att man ska på för att sedan lugnt promernera förbi. (Finn fem fel i den meningen, livsnjutare där!)

ja byxorna går på under 500 lappen vilket är ett mycket bra pris för oss studenter (Varför letar du extrapriser?)
Citera
2006-09-24, 15:15
Medlem
J.Ks avatar
Jag kan i min själ inte förstå vad folk får ut av att sitta å ljuga på forumen.
Själv äger jag en flång ny Airbus 380 så lite av en livsnjutare är man ju allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in