2008-05-07, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discarded
hehe, visst! bara en sn sak som att slnga upp affischer ver hela stan r ju ett bra stt att visa att vi finns, ven om det kommer rivas ner i samma stund en rding ser dom. Eller st och dela ut flygblad i nn timme. Ska fan ta och fixa ihop nt.

Gr s. Av ngon otck anledning har jag ftt fr mig att affischering inte uppskattas av KLP, men vid en nrmare titt s r det bara ett ftal enskilda medlemmar som motstter sig det.

Jag tycker dock att det hade varit bra med ett officiellt uttalande frn KLP vad gller affischer och klistermrken...
Citera
2008-05-08, 10:36
Medlem
Varfr kan ni inte ordna en vettig hemsida. www.liberalapartiet.se som det ser ut idag r ju rena parodin fr ett serist riksdagsparti som stller upp i valet 2010.
Citera
2008-05-08, 10:42
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av möbelklister
Jag frstr deras instllning, men det finns nog ocks en vertro p svenska mediers objektivitet. De tror kanske att de fr rttvis bevakning av vra stora medier om de bara r "serisa". Det r naivt som jag ser det.

Nu vill inte jag frhrliga media, men vad r "rttvist"? Nr media bevakar politiska partier hoppas jag ingen kallar det orttvist om de struntar i i princip icke-existerande partier trots att de r serisa. Storlek, inte poliitk.
Citera
2008-05-08, 10:47
Medlem
Kid Currys avatar
Tycker inte det r orttvist att de inte fr ngon plats i media. Syns man inte finns man inte passar vl fenomenalt bra p KLP...
Hur mnga medlemmar finns det i KLP?
Citera
2008-05-08, 11:21
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Bong
Varfr kan ni inte ordna en vettig hemsida. www.liberalapartiet.se som det ser ut idag r ju rena parodin fr ett serist riksdagsparti som stller upp i valet 2010.

Japp, vad fan r det fr logga det har hittat? Gillade den andra bra mycket bttre.

Trots alla brister s r jag ganska sker p att jag kommer slpa mig till valurnorna och kasta ivg en rst p KLP. Det m inte gra ngon skilnad men det r alltid kul att bevittna spektaklet p nra hll och knna av vibbarna. Man brukar f gratis fikabrd och kaffe av sossarna ocks, alltid sknt att trycka ngra tvngsbakade bullar hehe.
Citera
2008-05-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid Curry
Tycker inte det r orttvist att de inte fr ngon plats i media. Syns man inte finns man inte passar vl fenomenalt bra p KLP...
Hur mnga medlemmar finns det i KLP?

300 kanske? Jag har hrt en siffra, men det var ett tag sedan.
Citera
2008-05-08, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Japp, vad fan r det fr logga det har hittat? Gillade den andra bra mycket bttre.

Trots alla brister s r jag ganska sker p att jag kommer slpa mig till valurnorna och kasta ivg en rst p KLP. Det m inte gra ngon skilnad men det r alltid kul att bevittna spektaklet p nra hll och knna av vibbarna. Man brukar f gratis fikabrd och kaffe av sossarna ocks, alltid sknt att trycka ngra tvngsbakade bullar hehe.

Menar du Drupalloggan? Det r CMS:et dom anvnder! ^^
Dom kommer kert fixa upp sin egen logga istllet.
Citera
2008-05-08, 14:54
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muser
Menar du Drupalloggan? Det r CMS:et dom anvnder! ^^
Dom kommer kert fixa upp sin egen logga istllet.

Okej, inte fr jag fattade vad du skrev men jag antar att det r CMS:et som r skiten de anvnder fr hemsidan och att loggan till vnster allts r loggan fr programmet. r jag rtt ute?

Isf r det dumstrut p!
Citera
2008-05-08, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Okej, inte fr jag fattade vad du skrev men jag antar att det r CMS:et som r skiten de anvnder fr hemsidan och att loggan till vnster allts r loggan fr programmet. r jag rtt ute?

Isf r det dumstrut p!

Ja, du r rtt ute. Det behvs ingen dumstrut.
Citera
2008-05-08, 16:32
Medlem
Lskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notmrspoq
300 kanske? Jag har hrt en siffra, men det var ett tag sedan.

Tror det r mindre n 300 nu i alla fall, som max var det vl ungefr s mnga just vid valet, fast senaste ret har det ju knappt gtt att bli medlem i partiet d hemsidan bl.a. inte funkat s tillfredsstllande, och d de inte skickat ut inbetalnnigskort(inte till mig i alla fall ) s lr inte mnga betalat in fr i r. Fast de kanske kr ssu/sekt-stilen; en gng medlem, alltid medlem, oavsett hur mycket du frsker g ur.
Citera
2008-05-08, 19:17
Medlem
mbelklisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Nu vill inte jag frhrliga media, men vad r "rttvist"? Nr media bevakar politiska partier hoppas jag ingen kallar det orttvist om de struntar i i princip icke-existerande partier trots att de r serisa. Storlek, inte poliitk.

Ok, jag borde ha satt citationstecken kring ordet rttvist. Det var mer ett konstaterande om att det finns en viss politisk tendens inom journalistkren i stort.
Citera
2008-05-11, 11:22
Medlem
co-profiles avatar
Det gldjer mig att hra att i alla fall ngot liv utstrlar frn detta parti. r personligen enormt frustrerad ver att stndigt matas av de sju riksdagspartiernas uppmrksamhet och inte ha ngonting att stdja sig mot egentligen. Tv - tre Internetforum, som knappt erbjuder annat n tokar som ponerar vansinnesscenarion och dedikerade som avfrdar dem r inte ens i nrheten av tillfredsstllande.

Ett konkret tillhl, en vettig hemsida och aktivitet r vad jag efterlyser, och s fort det erbjuds r jag villig att engagera mig fullt ut. Kanske sger ngon nu "Starta ngot sjlv d!", och tamejfan om jag inte gr det snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in