Släpper du den på marken och kliver på den? Knäpper du bort den utan att se till att den släcks först?
Släcker du den mot en vägg och bara slänger bort den?
Själv använder jag mig av det första alternativet.
Det beror på humöret, oftast tappar jag den apatiskt och går vidare. Men ibland när ingen ser på kastar jag den i marken hårt och får en rather weird tillfredsställelse.
Knäpper bort glöden från den, sprättar iväg filtret och trampar på glöden (om jag har skor på fötterna, röker jag hemma så trycker jag bara cigaretten mot askkoppen)...
Fimpar den i mitt vänsteröga oftast.
Nej, skojjar bara, har en förhårdnad på handen som jag brukar fimpa den mot, rätt coolt partytrick...
Nej, nu ljög jag igen. Skjuter oftast iväg den och låter den ligga utan att släcka den. Ibland kastar jag bara ner den på marken med fingrarna, då låter jag den också ligga...
Fimpar den i mitt vänsteröga oftast.
Nej, skojjar bara, har en förhårdnad på handen som jag brukar fimpa den mot, rätt coolt partytrick...
Nej, nu ljög jag igen. Skjuter oftast iväg den och låter den ligga utan att släcka den. Ibland kastar jag bara ner den på marken med fingrarna, då låter jag den också ligga...
Fatta fula sår man får eller. Testade fimpa där mellan tummen och pekfingret i somras, och nu har jag fulaste ärret någonsin. Testa inte
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!