2006-09-16, 17:07
Medlem
Missbrukarpennas avatar
Då jag drog i mig 400 mg igår vid 5-snåret (första gången) undrar jag om jag kan dra i mig lika mycket idag utan risk för leverproblem eller något?
Citera
2006-09-16, 17:10
Bannlyst
Ja det är klart.
Citera
2006-09-16, 21:14
Medlem
Missbrukarpennas avatar
Dragit i mig 550 mg nu, helt underbart. Dock är jag orolig över min andning, känns väldigt tungt. Ska jag ut och röra på mig för att få bort det eller?
Citera
2006-09-16, 21:55
Bannlyst
Såvidare du inte dragit i dig någon sprit så borde det inte vara någon fara med andningen. 550mg Dexofen är ganska lite.

Ta vara på det roliga, få kan flumma på Dexofen.
Citera
2006-09-17, 01:23
Medlem
Missbrukarpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Såvidare du inte dragit i dig någon sprit så borde det inte vara någon fara med andningen. 550mg Dexofen är ganska lite.

Ta vara på det roliga, få kan flumma på Dexofen.
Tja, om det ändå vore så enkelt. Så fort jag tänker på något annat slutar jag andas, blir snurrig och får en fet dödsångest..
Citera
2006-09-17, 01:31
Bannlyst
Äh, bara en liten noja. Du kommer inte få andningdepression på 550mg Dexo. Har käkat upp imot 3ggr mer utan problem.

EDIT;
Om du nu är väldigt orolig så håll dig vaken tills det går över. I sådana här fall så somnar man innan man slutar andas. Kan ju vara betryggande att veta.

Men som sagt, inget kommer att hända på 550mg.
Citera
2006-09-17, 01:33
Medlem
Missbrukarpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Äh, bara en liten noja. Du kommer inte få andningdepression på 550mg Dexo. Har käkat upp imot 3ggr mer utan problem.
Jo, nojjar som fan med tanke på att det r första gången jag kaprar piller. Fan valde jag sådana här skitpiller för!

Det jag oroar mig mest för är att de pillren jag tog igår inte har gått ur ännu.
Skitjobbigt att det känns som om jag har satt ett äpple i halsen eller nåt. Känns som om jag inte får in luft nog.
Sen har jag skittjobbigt att svälja också. .. :P
Citera
2006-09-17, 01:55
Bannlyst
Hehe, ja inte dom bästa pillerna att starta sin drog karriär med :P

Mest för att dom är dåliga, och svåra att få något bra rus på. Sen är dom ju farliga med sprit, men det är ju inget problem för dig.

Även om rester från pillerna du tog igår är kvar i systemet, så är det ändå inte farligt. Men som sagt, håll dig vaken några timmar om du är orolig.

Tänk på något annat gå ut och gå, sätt på en skiva, kolla på en film eller läs en bok.
Citera
2006-09-17, 02:05
Medlem
FÖRBRUKAD......s avatar
Fan vad rätt inställning för att inte inleda ett knarkarliv du har min vän!!!
Du oroar dig så till den milda grad att du inte njuter en sekund utan väntar på att det ska gå över....(du kan som föregående sagt slappna av)

Tycker du ska läsa vad du skrivit imorgon kväll lr nått, och så fråga dig själv, är detta kul, är det värt det?

Svara du nej har du klarat dig ifrån ett kanske begynnande missbruk där du när du sitter med jonk och oxy och koks och what not och har det jobbigt...är en bra bit värre än vad du känner nu...

Andas djupt och slappn av...och ha det bra!!!

Faaaan, jag skulle inte vara här mer ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..beroendeframkallande ...

mvh/F
Citera
2006-09-17, 18:16
Medlem
Missbrukarpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FÖRBRUKAD......
Fan vad rätt inställning för att inte inleda ett knarkarliv du har min vän!!!
Du oroar dig så till den milda grad att du inte njuter en sekund utan väntar på att det ska gå över....(du kan som föregående sagt slappna av)

Tycker du ska läsa vad du skrivit imorgon kväll lr nått, och så fråga dig själv, är detta kul, är det värt det?

Svara du nej har du klarat dig ifrån ett kanske begynnande missbruk där du när du sitter med jonk och oxy och koks och what not och har det jobbigt...är en bra bit värre än vad du känner nu...

Andas djupt och slappn av...och ha det bra!!!

Faaaan, jag skulle inte vara här mer ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..beroendeframkallande ...

mvh/F
Ja du, jag har läst igenom all skit jag skrivit, och det enda jag har kommit fram till är att ju mer man oroar sig, desto mer skit får man gå igenom. Anledningen till den tunga andningen berodde på att jag oroade mig för mycket. När jag klockan fyra imorse började tänka efter kom jag fram till at jag andades alldeles för tungt, så jag slappnade av med det, och då mådde jag gött igen.

Allt sitter i det psykiska.
Citera
2006-09-17, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Missbrukarpenna
Ja du, jag har läst igenom all skit jag skrivit, och det enda jag har kommit fram till är att ju mer man oroar sig, desto mer skit får man gå igenom. Anledningen till den tunga andningen berodde på att jag oroade mig för mycket. När jag klockan fyra imorse började tänka efter kom jag fram till at jag andades alldeles för tungt, så jag slappnade av med det, och då mådde jag gött igen.

Allt sitter i det psykiska.

Ja, var det vi försökte få fram igår, men du var väl lite för nojig för att fatta det. Nu har du ju iaf lärt dig en läxa.

Knarka lungt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in