Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-09-16, 16:37
  #1
Medlem
Nån som har nån intressant info om henne?
Citera
2006-09-17, 00:32
  #2
Medlem
Mahres avatar
Hennes farsa var kungens gamle adjutant och gillar inte dotterns yrkesval, inte så snaskigt kanske, men skvaller.
Citera
2006-09-17, 00:34
  #3
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Är det inte en butik i Gamla Stan som heter så? Jobbar det inte flera olika personer där?
Citera
2006-09-17, 14:21
  #4
Medlem
Fortis et libers avatar
Menar ni Rosie Björkman? Hon har pippat sin fosterson, det är det värsta jag kommer på, förutom lite knarkande då.
Citera
2006-09-17, 15:28
  #5
Medlem
Rådiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortis et liber
Menar ni Rosie Björkman? Hon har pippat sin fosterson, det är det värsta jag kommer på, förutom lite knarkande då.
vet du vad han heter i förnamn?
Citera
2006-09-17, 16:24
  #6
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fortis et liber
Menar ni Rosie Björkman? Hon har pippat sin fosterson, det är det värsta jag kommer på, förutom lite knarkande då.
Jag har för mig att hon kör taxi numer vid sidan om. Hon lyckades väl inte få ihop den där med spådomar och kunder.
Citera
2006-09-18, 10:59
  #7
Medlem
L.Skugges avatar
Den gode Marulk som figurerar på detta forum ringde in till henne när hon hade en show på ZTV och bad henne om en spådom. Hon frågade om hur gammal han var och vad han gjorde och han svarade 20 och arbetslös (det var nästan 15 år sen) och sen började hon svamla i väldigt generella termer om att han kanske ville ut och resa, träffa en tjej osv. Marulk svarade nej på allt och kärringen blev svettigare och svettigare.
Det var verkligen svinroligt.
Citera
2006-09-18, 17:33
  #8
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Skugge
Den gode Marulk som figurerar på detta forum ringde in till henne när hon hade en show på ZTV och bad henne om en spådom. Hon frågade om hur gammal han var och vad han gjorde och han svarade 20 och arbetslös (det var nästan 15 år sen) och sen började hon svamla i väldigt generella termer om att han kanske ville ut och resa, träffa en tjej osv. Marulk svarade nej på allt och kärringen blev svettigare och svettigare.
Det var verkligen svinroligt.
LOL... hur slutade det då? Jag hörde från en förälders arbetskamrat (som hade träffat just Rosie Björkman) att hon gett "spådomen" att on skulle ut och resa och träffa kärleken osv. Kan för övrigt tillägga att någon resa blev det inte av så vitt jag vet, och hennes äktenskap var, vad jag fått höra, i det närmaste stendött och miserabelt. Så mycket för den "kärleken" minsann!


Nog om henne nu, vad kan ni säga om Rosie Björkmans kollega, Madame Oili? Finns det något av intresse där då?
Citera
2006-09-19, 02:17
  #9
Medlem
L.Skugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
LOL... hur slutade det då? Jag hörde från en förälders arbetskamrat (som hade träffat just Rosie Björkman) att hon gett "spådomen" att on skulle ut och resa och träffa kärleken osv. Kan för övrigt tillägga att någon resa blev det inte av så vitt jag vet, och hennes äktenskap var, vad jag fått höra, i det närmaste stendött och miserabelt. Så mycket för den "kärleken" minsann!


Nog om henne nu, vad kan ni säga om Rosie Björkmans kollega, Madame Oili? Finns det något av intresse där då?

Dom höll på så i ca 3 minuter innan hon fick nog och sa att det blev reklam eller något. Hon gav upp.
Citera
2006-09-19, 06:43
  #10
Medlem
BustaNuts avatar
Minns ni Peter Seipens utmärkta parodi på hennes program som hette Juan med träbenet? Där han spådde i gayporrkort o bara snackade skit. Riktigt roligt var det. ... OT: ...vafan har hänt med den mannen
Citera
2006-09-19, 14:25
  #11
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Skugge
Dom höll på så i ca 3 minuter innan hon fick nog och sa att det blev reklam eller något. Hon gav upp.
LOL... Pinsamt...Vågade hon visa sig på tv någonsin efter det eller?
Citera
2006-09-19, 17:14
  #12
Medlem
wojteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BustaNut
Minns ni Peter Seipens utmärkta parodi på hennes program som hette Juan med träbenet? Där han spådde i gayporrkort o bara snackade skit. Riktigt roligt var det. ... OT: ...vafan har hänt med den mannen
Siepens största stund! Fy fan vad det var kul. Nån som sett till nåt klipp från Juan med träbenet på nätet? Skulle gärna skratta mig harmynt till det än en gång...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback