2006-12-19, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nagax
Oj oj oj! Jag personligen tycker FFVII var det absolut bästa så kanske måste ta och kolla in det här då

Det tycker jag verkligen du ska göra. Jag lovar att du inte kommer att bli besviken.
Citera
2006-12-19, 17:12
Medlem
fel post. Läste rubriken som VII >.<

btw någon som vet någon tracker som har XII med seeders, inga 10kb/s nerladdningar tack
Citera
2006-12-19, 23:07
Medlem
neogeos avatar
off topic: ( är de ok att hänvisa till trackers här på FB ? vad säger deras policy?)
Citera
2006-12-20, 03:06
Medlem
Guybrushs avatar
Har precis införskaffat en swapdisc till min ps2 för att kunna spela ffxii, men till min stora besvikelse ville inte spelet starta. Först brände jag ut spelet på en traxdata cd, när jag försökte köra den stod det att jag skulle sätta in en ps2 cd (det kunde alltså inte läsa cdn). Efter det provade jag med en fujifilm dvd, då blev bilden bara svart och inget hände!

Är det nån mer här som har haft samma problem och kan hjälpa mig? Vilka dvdskivor är bäst att använda, samt ska man använda dvd-r eller dvd+r?
Citera
2006-12-20, 08:23
Bannlyst
Jag trodde trådens ämne var FFXII. Inte hur man startar sitt brända spel!

Gör som vi andra och chippa ditt ps2, samt skaffa en USA import!
Citera
2006-12-20, 13:03
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neogeo
off topic: ( är de ok att hänvisa till trackers här på FB ? vad säger deras policy?)
Det är okay att hänvisa till trackers, men inte att direktlänka till torrents.

/Spader
Citera
2006-12-21, 09:10
Medlem
neogeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Det är okay att hänvisa till trackers, men inte att direktlänka till torrents.

/Spader

tack då vet jag ..
så om jag säger " sök på [valfri text] på den sidan [valfri sida] så hittar du de du söker" .. är de lugnt cool
Citera
2006-12-21, 13:23
Medlem
delays avatar
...
Citera
2006-12-22, 21:25
Medlem
Guybrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatani
Jag trodde trådens ämne var FFXII. Inte hur man startar sitt brända spel!

Gör som vi andra och chippa ditt ps2, samt skaffa en USA import!

Så, nu löste jag problemet, det var helt enkelt bara att köpa dvds av lite bättre kvalité.

Spelet är ju helt underbart roligt, har lirat 10 timmar på de två dagar jag haft spelet, kan bara inte sluta. Är level 8 nu, har sprungit runt och levlat mer än tagit uppdrag. Ska ta mig in i palatset nu. Jag kör med longsword och sköld som en riktigt liten riddare. Provade med pistol ett tag, men den var ju otroligt värdelös verkligen, nån som kör med pistol här?

Grymt spel! 10/10 än så länge, bra mycket roligare än twiligt princess måste jag säga.
Citera
2006-12-23, 10:11
Medlem
bravehs avatar
Är fortfarande bitter över att de valt att ha med ett komplicerat sphere grid system. Hur ska man få tid över att sätta sig in i det?
Citera
2006-12-23, 11:43
Medlem
neogeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Är fortfarande bitter över att de valt att ha med ett komplicerat sphere grid system. Hur ska man få tid över att sätta sig in i det?

men herre gud den är så mycket enklare än den i FFX
ge den 2 min så fattar du
Citera
2006-12-23, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av braveh

Det är ju inte svårare än att man läser vad det står.. sen klickar man två gånger..

T.ex. för att lära dig Fire / Blizzard / Thunder / Whatever så måste först och främst skaffa spellen.. när du har spellen går du in i ditt License Grid och "köper" skillen för den summan "LP (license points, ap)" det kostar. Sen har du lärt dig det. Sen finns det även andra saker på License Boarden, bland annat saker som ger dig hp, gör dig starkare osv. Men det är som sagt bara att läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in