Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Lägga en lapp i en låda vart fjärde år...
Att rösta är det mest antinationalistiska som man kan göra, för makten kommer aldrig någonsin att låta ett nationalistisk parti att bli stort.
Om till exempel Alternativ för Sverige skulle få 4 procent i valet så skulle makten direkt förbjuda dem att existera, precis som makten har gjort med partier ute i Europa. I Tyskland skulle ju makten förbjuda NPD, men svinen kom fram till att NPD var så små och obetydliga att de ändå fick fortsätta att existera. Om NPD skulle växa sig stora så sade makten att de då skulle förbjudas.
Boomergubbarnas syn på val... Vad har boomergubbarna gjort förutom att rösta? Jag har donerat ungefär 180 000 kronor till den nationella rörelsen. Köpa äckliga brödlimpor för 86 kronor bara för att jag har lesbiska tankar kvar i huvudet.
Bör man som nationalist den 13 september gå och rösta? Eller ska man bara skita i det?
Jag har länge resonerat som att man inte bör rösta och legitimera det nuvarande systemet. Men senast veckorna har jag ändå funderat på att gå och lägga min röst på afs.
Hade jag kunnat så hade jag inte betalt en krona mer i skatt i detta land med nuvarande regim, jag hade inte haft ett bankkonto, inte en registrerad bostadsadress, aldrig handlat något vitt. Men tyvärr kan jag inte det än...
Jag hatar det nuvarande systemet av hela mitt hjärta och jag vet att systemet hatar mig också. Men ändå ska de suga ut precis allt av mig, förnedra mig, spotta på mig och sparka mig medan jag ligger ned. En fiende med moral hade tagit livet av mig på ett hederligt sätt, men inte dessa svin. De njuter av att plåga mig.
För att svara på din fråga. Det spelar ingen roll om vi går och röstar eller ej, det är inte så vi tar makten. Men det är upp till var och en hur de väljer att göra.