2026-07-17, 20:30
Medlem
Offerviljas avatar
Lägga en lapp i en låda vart fjärde år...

Att rösta är det mest antinationalistiska som man kan göra, för makten kommer aldrig någonsin att låta ett nationalistisk parti att bli stort.

Om till exempel Alternativ för Sverige skulle få 4 procent i valet så skulle makten direkt förbjuda dem att existera, precis som makten har gjort med partier ute i Europa. I Tyskland skulle ju makten förbjuda NPD, men svinen kom fram till att NPD var så små och obetydliga att de ändå fick fortsätta att existera. Om NPD skulle växa sig stora så sade makten att de då skulle förbjudas.

Boomergubbarnas syn på val... Vad har boomergubbarna gjort förutom att rösta? Jag har donerat ungefär 180 000 kronor till den nationella rörelsen. Köpa äckliga brödlimpor för 86 kronor bara för att jag har lesbiska tankar kvar i huvudet.

Bör man som nationalist den 13 september gå och rösta? Eller ska man bara skita i det?
Citera
2026-07-17, 20:39
Medlem
Klandalfs avatar
Ja, du bör ju absolut inte rösta.

I sann nationalistisk anda bör du som homosexuell/psyksjuk/socialfall avstå att rösta, eftersom du i ditt utopiska nationella drömsamhälle hade fråntagits din rösträtt.
Citera
2026-07-17, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Att rösta är det mest antinationalistiska som man kan göra, för makten kommer aldrig någonsin att låta ett nationalistisk parti att bli stort.

Om till exempel Alternativ för Sverige skulle få 4 procent i valet så skulle makten direkt förbjuda dem att existera, precis som makten har gjort med partier ute i Europa. I Tyskland skulle ju makten förbjuda NPD, men svinen kom fram till att NPD var så små och obetydliga att de ändå fick fortsätta att existera. Om NPD skulle växa sig stora så sade makten att de då skulle förbjudas.

Boomergubbarnas syn på val... Vad har boomergubbarna gjort förutom att rösta? Jag har donerat ungefär 180 000 kronor till den nationella rörelsen. Köpa äckliga brödlimpor för 86 kronor bara för att jag har lesbiska tankar kvar i huvudet.

Bör man som nationalist den 13 september gå och rösta? Eller ska man bara skita i det?
Hängde inte med i vad brödlimpan har med dina lesbiska tankar att göra, utveckla gärna.
Citera
2026-07-17, 20:46
Medlem
.Repressaliers avatar
Citat:

Jag har länge resonerat som att man inte bör rösta och legitimera det nuvarande systemet. Men senast veckorna har jag ändå funderat på att gå och lägga min röst på afs.

Hade jag kunnat så hade jag inte betalt en krona mer i skatt i detta land med nuvarande regim, jag hade inte haft ett bankkonto, inte en registrerad bostadsadress, aldrig handlat något vitt. Men tyvärr kan jag inte det än...

Jag hatar det nuvarande systemet av hela mitt hjärta och jag vet att systemet hatar mig också. Men ändå ska de suga ut precis allt av mig, förnedra mig, spotta på mig och sparka mig medan jag ligger ned. En fiende med moral hade tagit livet av mig på ett hederligt sätt, men inte dessa svin. De njuter av att plåga mig.

För att svara på din fråga. Det spelar ingen roll om vi går och röstar eller ej, det är inte så vi tar makten. Men det är upp till var och en hur de väljer att göra.
Senast redigerad av .Repressalier 2026-07-17 kl. 20:52.
Citera
2026-07-17, 20:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Repressalier
Jag har länge resonerat som att man inte bör rösta och legitimera det nuvarande systemet. Men senast veckorna har jag ändå funderat på att gå och lägga min röst på afs.

Hade jag kunnat så hade jag inte betalt en krona mer i skatt i detta land med nuvarande regim, jag hade inte haft ett bankkonto, inte en registrerad bostadsadress, aldrig handlat något vitt. Men tyvärr kan jag inte det än...

Jag hatar det nuvarande systemet av hela mitt hjärta och jag vet att systemet hatar mig också. Men ändå ska de suga ut precis allt av mig, förnedra mig, spotta på mig och sparka mig medan jag ligger ned. En fiende med moral hade tagit livet av mig på ett hederligt sätt, men inte dessa svin. De njuter av att plåga mig.

För att svara på din fråga. Det spelar ingen roll om vi går och röstar eller ej, det är inte så vi tar makten. Men det är upp till var och en hur de väljer att göra.

Du fattar väl att Afs inte kommer komma in i riksdagen?
Citera
2026-07-17, 20:53
Medlem
.Repressaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du fattar väl att Afs inte kommer komma in i riksdagen?

Du fattar väl att man inte tar makten genom val?
Citera
2026-07-17, 20:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Ja, du bör ju absolut inte rösta.

I sann nationalistisk anda bör du som homosexuell/psyksjuk/socialfall avstå att rösta, eftersom du i ditt utopiska nationella drömsamhälle hade fråntagits din rösträtt.

Precis. Hitler ville ha starka vita kvinnor som skaffade vita barn, dvs han ville inte ha lesbiska alkoholister.
Citera
2026-07-17, 20:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Repressalier
Du fattar väl att man inte tar makten genom val?

Varför vill du då rösta?
Citera
2026-07-17, 20:57
Medlem
.Repressaliers avatar
Citat:
Varför vill du då rösta?

Det vill jag ju inte... Men jag funderar på det, är du efterbliven?
Citera
2026-07-17, 21:06
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Precis. Hitler ville ha starka vita kvinnor som skaffade vita barn, dvs han ville inte ha lesbiska alkoholister.

Det ironiska är att TS inte förstår sin roll i ekvationen. Istället blir hon ett affishnamn för vad det är för svagbegåvade tattare som röstar på nationalistiska ytterkantspartier. Alkad, homosexuell, arbetslös, psykfall. Dvs allt som Adde Hitler med kompani avskydde.

Hade TS haft någon form av intelligens hade hon hållit käften om vad hon röstar på för att inte skämma ut partiet. "Höhö AfS, är det här era väljare? Psykstörda flator som inte kan sin historia?"

Med vänner som TS behöver man inga fiender.
Citera
2026-07-17, 21:18
Avstängd
Jag röstar inte men inte av den anledning som TS ger. För mig och många andra med självaktning är det det mest självutplånande man kan göra. Som om mitt inflytande över allting kunde reduceras till 1 på 10 miljoner. Om man tycker det är man verkligen inte mer än en kugge i maskineriet.
Senast redigerad av christerst 2026-07-17 kl. 21:24.
Citera
2026-07-17, 21:25
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:

Jag tycker alla som har rätt att rösta ska göra det! Vilket parti de röstar på lägger jag mig inte i!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in