2014-01-05, 14:28
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Äh vafan gubbar, nu kör vi

Helt rätt inställning!
Citera
2014-01-05, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Helt rätt inställning!

Tills du sitter på vad som känns som ett moln, och färgerna i världen förändras och blir färre och texturerna i saker omkring dig blir suddigt. När du ska äta frukost så smakar det väldigt konstigt och du prövar en annan maträtt istället, men även den har exakt samma, äckliga smak. Varför allting smakar likadant är ett psykotiskt mysterium.

Och inte för att tala om att personen du sitter och pratar med givetvis är full av lögner och du ser rakt igenom honom/henne, allt den hära personen egentligen vill är att främja sitt egna egoistiska behov och skiter fullständigt i dig. Kanske har han/hon till och med en hemlig agenda att förstöra ditt liv genom att kontrollera eller skada dig och din frihet. Personen försöker hela tiden säga till dig att du beter dig konstigt och inte är dig själv, att du är personlighetsförändrad, men självklart vet du att det är bara en jävla massa skitsnack för du känner dig själv bäst.

Och sen inte minst spindlarna på väggen. Dom är ju gulliga eller hur?

Vänta va? Hörde du det där?.... Det är ondskefulla dvärgar bakom dörren! Finns ingen tvivel om saken.
Senast redigerad av fbdick 2014-01-05 kl. 14:37.
Citera
2014-01-05, 14:35
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
De är ju de som är de bästa med tjacket. När man suttit still i en soffa framför datorn i 20 timmar och när kuken är som störst, då är de allt trevligt att försöka få upp metmasken
vid dunder och rent tjack blir det inte jobbigt o få kuken up, jag har precis knullat med flickvänen och det var riktigt skönt och kuken blev hård som vanligt!, ikväll ska bli det onani på porr
Citera
2014-01-05, 14:37
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbdick
Tills du sitter på vad som känns som ett moln, och färgerna i världen förändras och blir färre och texturerna i saker omkring dig blir suddigt. Och inte för att tala om att personen du sitter och pratar med givetvis är full av lögner och du ser rakt igenom honom/henne, allt den hära personen egentligen vill är att främja sitt egna egoistiska behov och skiter fullständigt i dig. Kanske har han/hon till och med en hemlig agenda att förstöra ditt liv genom att kontrollera eller skada dig och din frihet.

Och sen inte minst spindlarna på väggen. Dom är ju fina i alla fall.

Detta behöver ju inte hända för att man kör två dygn på tjack. Jag tycker inte överdriven försiktighet passar ihop med drogande.

Håller givetvis med om att långvarig sömnbrist kan leda till lite lustiga sidoeffekter - män som mumlar i mörka hörn och små pälsdjur som ilar över golvet - men det är inte samma sak som psykos, och inget att oroa sig för. Jag har själv kört två dygn på tjack hur många gånger som helst, utan att det blev farligt alls.

Fyra dygn på raken en gång och då var verkligheten lite svår att hantera - speciellt att köra bil, men inte heller det ledde till psykos.
Citera
2014-01-05, 14:40
Medlem
Citat:
Detta behöver ju inte hända för att man kör två dygn på tjack. Jag tycker inte överdriven försiktighet passar ihop med drogande.

Håller givetvis med om att långvarig sömnbrist kan leda till lite lustiga sidoeffekter - män som mumlar i mörka hörn och små pälsdjur som ilar över golvet - men det är inte samma sak som psykos, och inget att oroa sig för. Jag har själv kört två dygn på tjack hur många gånger som helst, utan att det blev farligt alls.

Fyra dygn på raken en gång och då var verkligheten lite svår att hantera - speciellt att köra bil, men inte heller det ledde till psykos.

Jag har också kört bil i ett sådant hemskt tillstånd, något som jag aldrig kommer att göra om igen då jag insåg hur extremt oetiskt det egentligen är mot andra människor. Om jag dödar mig själv i trafiken visst, men att sätta andra i fara pågrund av mitt egoistiska drogbruk är ju långt över gränsen.

Du har ju rätt, två dygn är ju en lek, sitter själv efter två och ett halvt just nu och det enda som händer är att några skuggor i rummet ser ut att observera mig. Och får intrycket av att dörrar öppnas ibland när det inte händer.

Frågan är väl hur skadligt det är att ha dessa mini hallucinationer som man tolererar ibland.

Gillar inte att prata om det för att det är så jävla hemskt, men det värsta tillståndet jag har kört bil i är efter opiater blandat med amfetaminer. Jag såg siluetter och fick för mig att det kanske stod små tomtar överallt på vägarna och på vägkanten. När man når gränsen då man inte alltid är säker på vad som är verklighet längre så har man gått alldeles för långt.
Senast redigerad av fbdick 2014-01-05 kl. 14:43.
Citera
2014-01-05, 14:43
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Helt rätt inställning!
Uppmuntra nu inte de små nybörjarna till dåligheter, för med den där inställningen så kommer de bara köra slut på sig själva och få en rejäl eftersmäll med paranoia och allmänt dåligt mående, eller än värre; driva in sig själva i en vansinnes psykos.

Droger i all ära, men droga med sunt förnuft!
Citera
2014-01-05, 14:47
Avstängd
Jag tog lite tjo igår, första gången på väldigt länge, och det var en stor ljusgul, typ degig klump och det stinker nå satan av blomster.
Det skulle inte vara bankat och av hög renlighet.

Körde en 0.1 under hela kvällen och mådde jävligt gott. Men det här var typ 1a ggn som jag inte heller fick några jobbiga biverkningar. Vanligtvis blir jag väldigt snabbt introvert, paranoid på centralstimulanter.
Exempel är väl att jag inte tål metylfenidat, etylfenidat och även 2-fa var lite för jobbiga.
Modafinil har jag på recept mot min adhd diagons, får även ut stesolid.

Men det här tjacket var något extremt bra, bästa jag fått i mig hittills.

Någon annan som känner till det här amfetaminet? I Sthlm alltså.

Tror ni att det kan vara bankat med något annat eller kanske att det var mesta dels meta?
Citera
2014-01-05, 14:49
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Uppmuntra nu inte de små nybörjarna till dåligheter, för med den där inställningen så kommer de bara köra slut på sig själva och få en rejäl eftersmäll med paranoia och allmänt dåligt mående, eller än värre; driva in sig själva i en vansinnes psykos.

Droger i all ära, men droga med sunt förnuft!

Jag tyckte det var svårt att köra mindre än två dagar under ett tjackintag. En natt ute på svartklubb, och sen en natt hemma. Sova natt tre.

Hade dessutom nästan ingen AT de första gångerna, så det kanske är lika bra att köra lite hårt redan då.

Har aldrig gillat måttlighet vid drogintag. Folk som är puritaner och inte vill blanda olika knarker skrattade jag åt. Fast det är en annan diskussion.
Citera
2014-01-05, 15:04
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Jag tog lite tjo igår, första gången på väldigt länge, och det var en stor ljusgul, typ degig klump och det stinker nå satan av blomster.
Det skulle inte vara bankat och av hög renlighet.

Körde en 0.1 under hela kvällen och mådde jävligt gott. Men det här var typ 1a ggn som jag inte heller fick några jobbiga biverkningar. Vanligtvis blir jag väldigt snabbt introvert, paranoid på centralstimulanter.
Exempel är väl att jag inte tål metylfenidat, etylfenidat och även 2-fa var lite för jobbiga.
Modafinil har jag på recept mot min adhd diagons, får även ut stesolid.

Men det här tjacket var något extremt bra, bästa jag fått i mig hittills.

Någon annan som känner till det här amfetaminet? I Sthlm alltså.

Tror ni att det kan vara bankat med något annat eller kanske att det var mesta dels meta?
I min erfarenhet så känns de som "desto renare tjacket är, desto mindre biverkningar och lindrigare AT"
Man vet ju inte om de är meta i men OM de skulle vara de så skulle du vara vaken mycket längre (hur länge var du vaken btw?)

Sen ska inte färgen lura än heller, jag hade ett gult tjack i dagarna här som va skitbra, inget stiss och jag kunde sova sen efter.

Fast nu när du säger de, 0.1 är ju en liten dos också så du har nog haft tur och fått potent tjack helt enkelt
Citera
2014-01-05, 15:09
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
I min erfarenhet så känns de som "desto renare tjacket är, desto mindre biverkningar och lindrigare AT"
Man vet ju inte om de är meta i men OM de skulle vara de så skulle du vara vaken mycket längre (hur länge var du vaken btw?)

Sen ska inte färgen lura än heller, jag hade ett gult tjack i dagarna här som va skitbra, inget stiss och jag kunde sova sen efter.

Fast nu när du säger de, 0.1 är ju en liten dos också så du har nog haft tur och fått potent tjack helt enkelt
racemiskt meta ushh va äckligt, vill inte ens höra om det !
Citera
2014-01-05, 15:10
Avstängd
Citat:

Jag fick en påse med 0.2g, direkt ifrån källan eller iaf andrahand. Han säger att han får sitt skickat vakuumförpackat i 250grams påsar och han hade inte bankat det än.

Det får nog bli så att jag köper upp ett litet lager medans jag fortfarande vet att det är samma batch.
Citera
2014-01-05, 15:23
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Jag tyckte det var svårt att köra mindre än två dagar under ett tjackintag. En natt ute på svartklubb, och sen en natt hemma. Sova natt tre.

Hade dessutom nästan ingen AT de första gångerna, så det kanske är lika bra att köra lite hårt redan då.

Har aldrig gillat måttlighet vid drogintag. Folk som är puritaner och inte vill blanda olika knarker skrattade jag åt. Fast det är en annan diskussion.
Skumt! Jag hade mest AT i början och ju högre "tolerans" jag fick, desto mildare blev ATn. Då intog jag dock amfetaminet endast nasalt, idag kör jag nästan uteslutande IV och då är allt skitsamma och ATn blir rätt jobbig om jag inte tagit postafen. Man är ju lite klen.
Citat:
Jag har alltid upplevt det vara tvärsom, ju renare desto jobbigare AT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in