2020-12-01, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Mixa tjack och 3-CMC??

Har varit igång länge nu och drog 150mg 3cmc typ nyss, tisdagsmorgonen till ära...

Ruset som sen slog var förvirran blandat med fysiskt illamående. då jag fick kväljningar flera gånger, har lagt sig nu ca 10 min efter, men hmm.. hade ju tänkt sopa i mig bra mkt mer än bara 150mg cmc

Ska fungera bra av egen erfarenhet. Kanske att tjacket tar över ruset så jag skulle helst inte blanda.
Citera
2020-12-01, 14:48
Avstängd
serblovinhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Helt klart när man misskött sömn/näring/vätske-intag. Minns ett speciellt race som pågick i ca. 2 veckor och där jag blev helt jävla friterad alltså. Var vaken ca. 4 dagar i sträck x2 bland annat. Har bilder jag tagit under detta race och det ser ut som jag fått stryk, ögonen alldeles blodsprängda med säckar under ögonen som hänger till knäna. Helt förjävligt.

Blev också så bränd att jag helt tappade bort tiden och glömde att äta och dricka, samt att ta vitaminer som jag alltid annars gör.

Gav upp då jag kände att jag började tappa medvetandet till och från. Då fattade jag att kanske det är dags att lägga ifrån sig röret och släpa sig till sängen. Inte nog med att jag mådde så otroligt dåligt från fysisk smärta och bara allmänt obehag, jag riktigt kände hur mycket stryk kroppen och knoppen tagit. Efter någon dag lade sig det fysiska och jag började erfara den där tärande känslan i kroppen att nu BEHÖVER jag tjack. På en gång, helst igår. Har aldrig haft sådant begär efter drogen som då. Det var en känsla som är svår att beskriva men som kanske folk känner igen. När det är som att man vill fly från sig egen kropp, sitt eget psyke och hela jävla världen. Jag vred och vände mig i sängen trots en hel del alprozalam och iktorivil. Funderade en hel del på att bara hoppa från balkongen, men kom på att det är bara någon våning upp och är nog inte ett dödligt fall.

Så pågick det i 2 veckor, med enda paus som kom i form av subutex och eventuella benzo. Sen fick jag pengar som såklart direkt gick till en rejäl dos. Gudars vad skönt det var att slippa den skiten.

Läkaren på psykiatrin konstaterade direkt att jag var undernärd och frågade om han skulle skriva ut Multivitaminer -Ja tack, det är fan dyrt. Så kan konstatera att ATn verkligen är en hel annan demon när man missköter sömn, mat och vätska

EDIT: Kan tillägga att jag blir extremt jävla piss-sur dagarna efter tjack. Får hat för världen och alla piss-äckliga människor i den, mest för mig själv (nej, jag är inte en av dom som känner mig äcklig efter tjack. Jag hatar bara allmänt mig själv, men till en större grad efter tjack då allting negativt blir "förstorat" )
Allt det positiva med tjack väger tyvärr inte upp till det negativa om man maxar å kör nätter utan tanken på sömn eller någorlunda näring. Så har jag iaf kommit att tycka. Bästa med tjack är att köra på det med någon typ av kontroll över att kunna sköta en vanlig livsstil i takt med intaget.
Att party-tjacka eller sitta uppe nätter med polare har tappat sin charm i mitt tycke och då har jag ändå bara haft tjacket som en del i livet i 1 år isch
Citera
2020-12-02, 06:13
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Allt det positiva med tjack väger tyvärr inte upp till det negativa om man maxar å kör nätter utan tanken på sömn eller någorlunda näring. Så har jag iaf kommit att tycka. Bästa med tjack är att köra på det med någon typ av kontroll över att kunna sköta en vanlig livsstil i takt med intaget.
Att party-tjacka eller sitta uppe nätter med polare har tappat sin charm i mitt tycke och då har jag ändå bara haft tjacket som en del i livet i 1 år isch
Det är sant, dock så sitter jag ju bara hemma, mest framför datorn, när jag är på tjack, vilket har blivit nästan varje dag nu.
Har inget liv egentligen, och hade det inte innan jag började med sådant som tjack heller så tar faktiskt hellre det negativa som kommer med tjack framför hur jag mådde innan. Åtminnstone när jag tar tjack så får jag några dagar där jag kan vara funktionell och koncentrera mig på sådant som jag tycker om att göra. Helt främmande känsla för mig som nykter, då är jag i princip handlingsförlamad.
Citera
2020-12-03, 01:25
Medlem
ShlomoShekelsteins avatar
Har väldigt rent tjack, hur mycket ska jag ta? 100mg?
Citera
2020-12-03, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Döm aldrig färgen eller doften. Fanns ett dos här i Norrköping som va typ brunt/grått och hade en doft av viol. Helvete vad det fick mig knäsvag. Kunde inte få ut ett ord förutom stön när jag skjöt det. Och vilket rus.

åh, låter som ett amfetamin jag slog i mig en gång. Det var som att gå genom en blommande syrenberså i både smak och lukt och dra åt helvete vilket skönt rus.
Citera
2020-12-03, 01:43
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShlomoShekelstein
Har väldigt rent tjack, hur mycket ska jag ta? 100mg?
beror lite på hur inbiten du är osv. är du inte riktigt säker på hur starkt det är så börja med en liten jäkel. Sen märker du ju om det verkligen slår till hårt eller om du klarar det bra och fyll på därefter med lite åt gången. Bättre än att smacka i sig massor och börja se skymtar av skuggvärlden
Citera
2020-12-03, 13:09
Medlem
Har möjligtvis tagit lite för mycket av det goda, 1g utan tolerans under ca 18h av helt okej tjack(Tror jag, använder det så sällan). Är nu skakig och andas tungt. Antagligen vanlig AT ångest, tycker dock att den ska försvinna nu när jag fyllde på med 100mg till..? Eller, är det så att när AT'n väl kommer går den inte att ''knarka sig ur''?
Citera
2020-12-03, 16:41
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Hade varit intressant att veta hur amfetamin kommer in genom tullen nu under Corona-tid. Ska väl inte vara allt för många som beställer från t.ex. England just pga att det är skarpare tullar nu, men det verkar ju ändå komma igenom en bra mängd.

Ganska säker på att det mesta kommer med TP som vanligt. Asså bara lastbilar med mat eller andra varor som cover. Visst är våra gränser fortfarande öppna för såna typer av leveranser?

Sen tror jag inte att det är särskilt många som köper tjack från England överlag IOM att tjacket huvudsakligen tillverkas i typ tyskland, nederländerna och de baltiska länderna. Men du kanske bara menade knark överlag och inte just tjack ifrån England
Citera
2020-12-03, 16:51
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
Har möjligtvis tagit lite för mycket av det goda, 1g utan tolerans under ca 18h av helt okej tjack(Tror jag, använder det så sällan). Är nu skakig och andas tungt. Antagligen vanlig AT ångest, tycker dock att den ska försvinna nu när jag fyllde på med 100mg till..? Eller, är det så att när AT'n väl kommer går den inte att ''knarka sig ur''?

Ät mat och drick vatten.
Citera
2020-12-05, 00:18
Medlem
lancxzev2s avatar
när folk pratar om att tjackrunka är så jävla nice då undrar jag bara såhära, när ni nu tjackrunkar i flera timmar, kommer ni flera gånger och kör direkt efter att ni sprutat eller?
Själv fattar jag ej grejjen då jag har prövat att runka på tjack, men direkt efter jag kommer så har jag ingen lust att börja köra igång igen vafan (?)
Citera
2020-12-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
när folk pratar om att tjackrunka är så jävla nice då undrar jag bara såhära, när ni nu tjackrunkar i flera timmar, kommer ni flera gånger och kör direkt efter att ni sprutat eller?
Själv fattar jag ej grejjen då jag har prövat att runka på tjack, men direkt efter jag kommer så har jag ingen lust att börja köra igång igen vafan (?)

Jag tänker det gäller att hitta perfekta klippet under löpet när man håller på
Citera
2020-12-08, 00:54
Medlem
partykings avatar
Hejsan, har en liten fråga angående att ta bomber istället för näsa. Skulle man kunna lägga i pulvret i kapslar istället? Spelar det någon roll vad det är för typ av kapslar jag lägger dom i?

Och sista frågan. Hur ofta bör man ta kapseln mot om man skulle snorta det? Beklagar min
stavning, är rätt maxad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in