2026-06-03, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Så det är bara vi män som får göra dumheter på fyllan?

Sluta lägga ord i mun på folk. Ingen invidivid är berättigad till att skylla på fylla, det är en ungdomsgrej.

Väx upp.
Citera
2026-06-03, 20:01
Medlem
Haha jävla sopa. Hur känslig är du.
Men som någon annan skrev så är det märkligt att hon sparat bilder på någon annan, näck.
Citera
2026-06-03, 20:02
Medlem
Patrik2108s avatar
Jag hade nog gjort likadant. Jag kommer på nu just att jag såg en artikel från expressen i dag där en kvinna som återvänt till Sverige efter ett antal år utomlands anmärker på att män inte visar några gentlemannatakter. Varför skulle de undrar jag. Det vore att kasta pärlor för svin.
Citera
2026-06-03, 20:03
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Jag hade tappat intresset. Det hade varit en tydlig indikation på att vi inte är kompatibla med varandra. Om du hade blivit ihop med henne kanske du hade funnits med bland bilderna hon visar upp för nästa kille när det tagit slut mellan er. Tror inte att du gick miste om något där.
Citera
2026-06-03, 20:04
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Du har ingenting med att göra vilka hon legat med! Är du intresserad så får du växa upp, jäkla loser!

Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Haha jävla sopa. Hur känslig är du.
Men som någon annan skrev så är det märkligt att hon sparat bilder på någon annan, näck.

så ni hade alltså blivit glada eller t.om upphetsade av detta beteende?! berätta mer!
Citera
2026-06-03, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
så ni hade alltså blivit glada eller t.om upphetsade av detta beteende?! berätta mer!
Som start hade jag frågat vad det var som gjorde att hon drogs till gubbarna
Citera
2026-06-03, 20:09
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Så det är bara vi män som får göra dumheter på fyllan?
Intefan visar jag upp nakenbilder på mina ex för min tilltänkta dejt i alla fall, hur full jag än blir.
Gränslöst och äckligt beteende.
Citera
2026-06-03, 20:12
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Som start hade jag frågat vad det var som gjorde att hon drogs till gubbarna

Antagligen för de är erfarna och vet hur man tillfredsställer en kvinna!
Citera
2026-06-03, 20:13
Medlem
Citat:
jag lärde känna en tjej för inte så länge sedan på krogen, vi är båda ca 28 år gamla

jag blev såklart intresserad och frågade om vi kunde ses snart igen vilket hon gick med på

efter att vi umgåtts kanske 4 gånger så börjar hon visa bilder på äldre nakna män för mig, och då menar jag såna bilder där man ser deras hårda kuk rakt i ansiktet. hon sa alltså att hon legat med alla desse äldre män, tror det var 3 st

jag blev helt jävla otroligt äcklad, och frågade varför hon skulle göra såhär här mot mig? hon gav mig aldrig nåt konkret svar, kan även påpeka att vi båda var lagom fulla när detta hände

jag bröt kontakten med henne någon vecka efteråt, vilket va väldigt tråkigt för jag började få riktiga känslor för henne

vad hade ni gjort i denna situationen?!

Kan det vara på grund av din fixering vid manliga könsorgan som din dejt visade dig dessa bilder på fyllan?

(FB) Finns det tjejer som gillar små kukar?
(FB) Kuken luktar direkt efter tvättning?

Eller trollar du?

Vad jag hade gjort i en sådan situation? Tackat för mig och gått. Det hade inte blivit något mer dejtande. Vill inte se nakenbilder på min partners tidigare partners.
Citera
2026-06-03, 20:15
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Intefan visar jag upp nakenbilder på mina ex för min tilltänkta dejt i alla fall, hur full jag än blir.
Gränslöst och äckligt beteende.

Inte jag heller har inga såna bilder på mina ex, för de är ex av en anledning!
Citera
2026-06-03, 20:16
Medlem
Hon har inga känslor för dig och hon ser dig som en kk
Citera
2026-06-03, 20:18
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
vem är det som har sagt att jag är ute efter att knulla, din jävla apa? jag ville ha ett förhållande med henne i början om du läser igen

Klart man måste knulla innan man ingår i ett förhållande, köper du en bil utan att provköra den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in