2026-06-03, 19:36
Medlem
litenbokstavs avatar
jag lärde känna en tjej för inte så länge sedan på krogen, vi är båda ca 28 år gamla

jag blev såklart intresserad och frågade om vi kunde ses snart igen vilket hon gick med på

efter att vi umgåtts kanske 4 gånger så börjar hon visa bilder på äldre nakna män för mig, och då menar jag såna bilder där man ser deras hårda kuk rakt i ansiktet. hon sa alltså att hon legat med alla desse äldre män, tror det var 3 st

jag blev helt jävla otroligt äcklad, och frågade varför hon skulle göra såhär här mot mig? hon gav mig aldrig nåt konkret svar, kan även påpeka att vi båda var lagom fulla när detta hände

jag bröt kontakten med henne någon vecka efteråt, vilket va väldigt tråkigt för jag började få riktiga känslor för henne

vad hade ni gjort i denna situationen?!
Citera
2026-06-03, 19:42
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Du har ingenting med att göra vilka hon legat med! Är du intresserad så får du växa upp, jäkla loser!
Citera
2026-06-03, 19:43
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Sinnessjukt att hon började visa bilder sådär på dom hon sexat till det med. Vafan ville hon med det 😳 Helt rätt att du klippte kontakten med henne.
Citera
2026-06-03, 19:43
Medlem
Kastat på tippen. Onormalt beteende. Inget att bygga sin framtid på.
Citera
2026-06-03, 19:45
Medlem
1754s avatar
Märkligt att hon visar bilder på sina erövringars kukar.

Helt ok däremot att hon ligger med 60-åringar.
Citera
2026-06-03, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Du har ingenting med att göra vilka hon legat med! Är du intresserad så får du växa upp, jäkla loser!

Det har han den stunden hon väljer att visa upp och skryta om det. Hon är uppenbart sinnessjuk.
Citera
2026-06-03, 19:47
Medlem
Merwinnas avatar
Men alltså, det konstigaste här är inte männens ålder, utan att hon har sparat sådana bilder och (värre) att hon visar upp dem för andra. Och SÄRSKILT för dig om det var underförstått att ni hade ett romantiskt intresse för varandra. Det var både gränslöst, korkat och osmakligt. Hon är inget att ha.
Citera
2026-06-03, 19:48
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstkuk
Det har han den stunden hon väljer att visa upp och skryta om det. Hon är uppenbart sinnessjuk.

Hon var full!
Citera
2026-06-03, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Hon var full!

Du får nog ta och växa upp om du använder fylla som bortförklaring.
Citera
2026-06-03, 19:51
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konstkuk
Du får nog ta och växa upp om du använder fylla som bortförklaring.

Så det är bara vi män som får göra dumheter på fyllan?
Citera
2026-06-03, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
jag lärde känna en tjej för inte så länge sedan på krogen, vi är båda ca 28 år gamla

jag blev såklart intresserad och frågade om vi kunde ses snart igen vilket hon gick med på

efter att vi umgåtts kanske 4 gånger så börjar hon visa bilder på äldre nakna män för mig, och då menar jag såna bilder där man ser deras hårda kuk rakt i ansiktet. hon sa alltså att hon legat med alla desse äldre män, tror det var 3 st

jag blev helt jävla otroligt äcklad, och frågade varför hon skulle göra såhär här mot mig? hon gav mig aldrig nåt konkret svar, kan även påpeka att vi båda var lagom fulla när detta hände

jag bröt kontakten med henne någon vecka efteråt, vilket va väldigt tråkigt för jag började få riktiga känslor för henne

vad hade ni gjort i denna situationen?!

Antingen får du pröva relation igen, fortsätter konstiga beteende som tex. med att visa upp vem man legat med så kanske du ska fråga ut vad poängen är med detta, för att slippa spekulationer. Om hon nu betyder något? Eller fråga på direkt vad grejen var med det.

Man kan ge folk en till chans även om det finns red-flags? Ni var berusade och en del får för sig konstiga saker ibland, särskilt i nyblivna relationer..
Senast redigerad av rawjudge 2026-06-03 kl. 19:55.
Citera
2026-06-03, 19:53
Medlem
Äh. Kör. Hon verkar inte ha så många hämningar. En klar fördel om hon redan idag gillar 60 åringar. Du kommer dit snart nog och då är hon förberedd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in