Citat:
Ursprungligen postat av
litenbokstav
jag lärde känna en tjej för inte så länge sedan på krogen, vi är båda ca 28 år gamla
jag blev såklart intresserad och frågade om vi kunde ses snart igen vilket hon gick med på
efter att vi umgåtts kanske 4 gånger så börjar hon visa bilder på äldre nakna män för mig, och då menar jag såna bilder där man ser deras hårda kuk rakt i ansiktet. hon sa alltså att hon legat med alla desse äldre män, tror det var 3 st
jag blev helt jävla otroligt äcklad, och frågade varför hon skulle göra såhär här mot mig? hon gav mig aldrig nåt konkret svar, kan även påpeka att vi båda var lagom fulla när detta hände
jag bröt kontakten med henne någon vecka efteråt, vilket va väldigt tråkigt för jag började få riktiga känslor för henne
vad hade ni gjort i denna situationen?!
Antingen får du pröva relation igen, fortsätter konstiga beteende som tex. med att visa upp vem man legat med så kanske du ska fråga ut vad poängen är med detta, för att slippa spekulationer. Om hon nu betyder något? Eller fråga på direkt vad grejen var med det.
Man kan ge folk en till chans även om det finns red-flags? Ni var berusade och en del får för sig konstiga saker ibland, särskilt i nyblivna relationer..