Citat:
Ursprungligen postat av
flyzz
Jag har ibland startat trådar i uppklarade försvinnanden. Detta då jag läst i media om att en försvunnen person hittats men ingen tråd finns i försvunna petsoner. Ibland har personen hittats inom en timme.
Jag har även sökt till exempel på återfunnen person 2006 på google och hittat äldre återfunna försvunnna som jag postst där.Jag har givetvis alltid kollat upp att ingen tråd fanns på Fladhback när personen försvann och återfanns 2006.
Jag har fått krtik för att posta nya trådar i uppklarade försvinnanden.
Ett förslag är att bara moderatorerna kan flyytta trådar ftån försvunna personer dit och att medlemmar inte kan posta nya trådar i uppklarsde försvinnanden.
Vad tycker ni?
Eller kan det finnas artiklar av typen Försvann spårlöst för 45 år,sedan - nu är gåtan löst som förtjänas att postas som nya trådar där för dislussion om inte någon tråd redan finns i försvunna personer?
Det finns några få forum där nya trådar måste godkännas. Så rent tekniskt funkar det. Sedan om det är lämpligt att även underforumet för uppklarade försvinnanden har det vet jag inte, men jag har meddelat de som moddar där om denna tråd så får vi se vad de säger.
Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Om något behöver begränsas är det kanske "nya" medlemmar som startar mer än 10 trådar i veckan, där dom flesta är dynga och ointressanta för andra än trådstartaren.
Det finns redan. Max två trådar om dagen för nya medlemmar.
Citat:
Jag tycker dessutom att du kunde kosta på dig en stavningskontroll, när du startar en ny skittråd.
Jo, lite irriterade. Men det är sånt som händer. Jag har fixat det nu.