2026-05-20, 20:33
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Mina inlägg komprimeras så all radbrytning försvinner. Varje inlägg blir en kvadrat av hårt sammanpressad text. Mellanrum och radbrytningar raderas så fort det postas oavsett hur jag försöker trixa med inställningar. Om jag försöker använda numrering eller listor för att kämpa emot verkar det som hela forumets layout förvrängs som i det här inlägget -
(FB) När når vi AGI?Är det något jag gör fel eller är det bara att acceptera detta?
Citera
2026-05-20, 20:39
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Mina inlägg komprimeras så all radbrytning försvinner. Varje inlägg blir en kvadrat av hårt sammanpressad text. Mellanrum och radbrytningar raderas så fort det postas oavsett hur jag försöker trixa med inställningar. Om jag försöker använda numrering eller listor för att kämpa emot verkar det som hela forumets layout förvrängs som i det här inlägget -
(FB) När når vi AGI?Är det något jag gör fel eller är det bara att acceptera detta?

Vi har noterat detta och undersöker det.
Citera
2026-05-20, 20:59
Medlem
kalkryggars avatar
Vad har du för operativ, webbläsare etc som du skriver på?
Citera
2026-05-20, 22:14
Medlem
Du har lagt flera citat i en punktlista. Detta kanske saboterar sidans formatering.
Citera
Igår, 04:43
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Du har lagt flera citat i en punktlista. Detta kanske saboterar sidans formatering.
Jag är säker på att det var det, men alla inlägg blir som en neutronstjärna oavsett vad jag gör. Det ser ut som jag skriver helt turbo-autistiskt utan att andas
Citera
Igår, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Jag är säker på att det var det, men alla inlägg blir som en neutronstjärna oavsett vad jag gör. Det ser ut som jag skriver helt turbo-autistiskt utan att andas
I min webbläsare så är det bara detta inlägg som ser konstigt ut. Efter inlägget så blir också efterföljande inlägg bredare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in