2026-05-20, 21:49
Medlem
Plektrumskydds avatar
Han borde inte ha några problem med att få ett sånt tillstånd om han ansöker.
Citera
2026-05-21, 04:18
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Har han förfalskat en ansökan på sig själv eller använt någon annans? Otroligt korkat om man är en känd person. Dålig moral att utnyttja sådant som är för utsatta personer. Vad blev straffet i klubben?

Var det inte ett danskt handikappintyg han hade?

Själv parkerar jag ofta på handikapplatser. De ligger ofta bra till. Inte så att jag inte orkar gå 100m extra, men man slipper böka när man ska parkera, och när man ska köra ut+ att det är mycket smidigare att lasta på. Jag har aldrig åkt dit. Sen finns det alltid lediga platser där. Kommer ekipage Cp-Åke, så finns det ändå plats för honom
Citera
2026-05-21, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson

Själv parkerar jag ofta på handikapplatser. De ligger ofta bra till. Inte så att jag inte orkar gå 100m extra, men man slipper böka när man ska parkera, och när man ska köra ut+ att det är mycket smidigare att lasta på. Jag har aldrig åkt dit. Sen finns det alltid lediga platser där. Kommer ekipage Cp-Åke, så finns det ändå plats för honom
Så tuff du är. Gissar på att du är tredjeårskursare på Lundsberg. Nu tror jag inte att man kör bil om man har CP. Fö tycker jag att handikapplatser ska man respektera för dem som har behov för en. Prövningen gör läkare och kommunen.
Citera
2026-05-21, 08:38
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson

Nu vet jag inte om du trollar för att skapa drama i tråden, men om så inte är fallet, så tillhör du bottenskrapet av mänskligheten.
Det finns mycket skitbeteenden ute i trafiken och i samhället man kan skaka på huvudet åt och bara sucka lite och tänka "Dumjäveln begriper väl inte bättre", sen återgår man till sitt. Men friska människor som parkerar på handikapplatser är ruttna på en helt annan nivå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in