2026-05-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Dejan "jag är 100% säker på att jag kommer vara i USA" Kulusevski. Eller vad han nu sa. Kommer han vara nån slags maskot på sidan av?
Nåja, det var ju om Gud ville att det skulle bli så. Bevisligen ville inte Gud ha Dejan i VM.
Citera
2026-05-12, 17:08
Medlem
Magnus Eriksson snälla uttala dig inte om Hjalmar Ekdal, när du inte ha koll för fem öre.
Citera
2026-05-12, 17:10
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Magnus Eriksson snälla uttala dig inte om Hjalmar Ekdal, när du inte ha koll för fem öre.
Vad sa han? Dom är vänner.
Citera
2026-05-12, 17:10
Medlem
ManySuchCasess avatar
Vart kan man betta på att Eric Smith lämnar återbud ?
Citera
2026-05-12, 17:11
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Du tänker nog på målen. Och mellanmålen.

Mam borde kombinera målvakt och kock.
Det kan vara bra för de två "reserverna".
Jag lyckades skaka fram artikel från 2006 jag mindes lite vagt.

https://www.nt.se/sport/fotboll-norrkoping/artikel/pionjarkock-som-rorde-om-i-grytan/jo326k1j

" Den språkkunnige krögaren från Norrköping hade en nyckelroll i landslaget under tre VM-turneringar. I Mexiko 1970, Tyskland -74 och Argentina -78.
- Ett hedersuppdrag. Jag var en av de första landslagskockarna. Det var bara vi och några andra länder som hade egen kock med sig, berättar Peter Ölander över en lättlunch på Trädgårdsgatan där han en gång drev sitt berömda stekhus. "

Både spelare och övriga i" landslagsklungan" hade nog rejäla fördomar om turistmage inför resan mot Mexico M 1970 misstänker jag.
Citera
2026-05-12, 17:12
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Lite märkligt, han gör ju sin gubbe men han gör aldrig poäng.

Riktig tiktok lirare, ser snyggt ut men 0 utdelning, därför spelar han fortfarande i MFF och inte utomlands, han gör sällan mål/assist.

Han kan ge mer effektiva spelare någon extra halvmeter att jobba med? I synnerhet eftersom motståndarna kommer bli tagna på sängen.

En spelare att kasta in om man behöver kvittera.

Däremot verkar han skadad. Inte ett gott tecken när klubbben anstränger sig för att kommunicera att skadan är mild?
Citera
2026-05-12, 17:13
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Unibet
Citera
Medlem
Man kan ju givetvis ha synpunkter på Potters uttagning.
Men så djävla illa som det gick i kvalet, och hur vi som en skänk från ovan kom med till VM med bredsladd måste jag tro på att Potter tagit det bästa besluten.
Nu gäller att bevisa att vi inte tillhör bottenträsket.
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Lite märkligt, han gör ju sin gubbe men han gör aldrig poäng.

Riktig tiktok lirare, ser snyggt ut men 0 utdelning, därför spelar han fortfarande i MFF och inte utomlands, han gör sällan mål/assist.

Kul att se när han lirade i HIF. Men målen uteblev.
Citera
2026-05-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Vad sa han? Dom är vänner.

Att han har gjort det väldigt bra under lång tid men att det var en liten skräll att han är med
BULLSHIT, killen har varit klapp kass i Burnley
Citera
2026-05-12, 17:15
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases

Det var nog det mest mystiska i truppen. Uttagen många gånger, men det har alltid blivit återbud av endera anledning? Påminner lite om Per Zetterbergs situation en gång i tiden ...
Citera
2026-05-12, 17:15
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Han levde på att ha Danielsson och Hien bredvid sig i djurgården som lyfte hans karriär men har inte lyckats utomlands. Medelmåttig allsvensk mittback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in