Citat:
Ursprungligen postat av
Tearsinrain
Nä menar på Tele 2 (numera 3 arena) år 2015.
Aja får se om låten är bra sen då. Har knappt hört en enda bra låt släppas de senaste åren. Kommer på riktigt bara på en enda släppt senaste 5åren (Rich men north of Richmond) Får se om Paul har den där magin kvar. Sen har såklart inte alla låtar han skrivit varit helt fantastiska men han (och John såklart) är ju världens bästa sångskrivare genom tiderna så bättre än majoriteten av all skit som släpps idag kan man väl förvänta sig iaf.
Rätt av dig - Tele2 var efter Globen.
Här sitter jag och anklagar andra för att läsa tråden slarvigt... mitt "gillar låten" avser
Days We Left Behind men
Two of Us (äntligen on-topic!

) är tråkig - tyvärr, tyvärr, tyvärr.
De senaste 29 åren är med ålderns rätt ganska trista - sista riktigt starka plattan fylld av mästerverk är
Flaming Pie från 97. Helt apropå ingenting, för den som vill utforska Macca post-Beatles (som Benny Andersson sa, "tar man bort hälften är återstoden oerhört bra") rekommenderas
Band on the Run och
London Town som intro att börja med.
Får väl bli ett OT-sorry på den????