Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
CIA-agenten Bildt har ju lobbat för en svensk James Bond-myndighet. De som förkovrat sig vet att CIA som startades 1947 tidigt kuppades av Mossad som startades 1949. JFK som begrep detta skulle splittra CIA i "tusen delar" och därefter mörade man honom. Att vi nu får en Mossad-kontrollerad underättelseverksamhet i Sverige ligger i tiden, nu när vi också ger långa fängelsestraff till de som vågar ifrågasätta "förintelsen". DETTA är vad det handlar om, kväsa alla som kan upplysa om vad de ägnar sig åt. Har inte ett piss att göra med Ryssland eller något annat utan det är bara en fasad, ungefär som särrättigheterna för lappar och zigenare är en fasad för judiska särrättigheter. Jag skriver judiska men de är inga äkta judar utan khazarien-judar. Många riktiga judar har fattat det.
Alla som kan tänkas utmana den rådande ordningen. Det mördas folk helt öppet på löpande band i USA och i väst och folk har ännu inte dragit linjerna mellan punkterna. Bibi sa att det var inte vi som mördade Kirk och då tror fårskallarna att "aha, det var inte de":
Frågan är om MUST och KSI är övertaget ännu eller om de håller motstånd. Kanske är det därför man startar den här myndigheten, vem vet? SÄPO är övertaget.
Jag har läst ganska mycket (inget specialintresse, men god allmänbildning åtminstone) om CIA, Mossad,
sayanim med mera, och är generellt sett emot judiskt inflytande i ickejudiska länder. Jag kan inte minnas att jag någonsin läst att CIA tagits över av Mossad och att JFK klagat över detta. Det där med att "splittra CIA i tusen bitar" ska han ju ha sagt att han själv ville göra efter Grisbukten-debaclet.
JFK var för övrigt den förste presidenten som gav Israel säkerhetsgarantier och avancerade vapensystem, om jag inte missminner mig alldeles. Att han sedan hade integritet nog att säga "dra åt helvete" när judiska finansiärer ville bestämma över Mellanösternpolitiken som villkor för sitt ekonomiska stöd är en annan femma. Det är åtminstone den sedvanliga historieskrivningen, och vill du utmana den så krävs det lite mer än "de som har förkovrat sig vet".
Nixon däremot sade ju som bekant upprepade gånger i samtal med sina rådgivare att judar generellt sett var illojala till USA. Och man kan förstås anta att även andra presidenter insett att judar har dubbla lojaliteter och oftast sätter Israel före USA när deras intressen inte sammanfaller. Men det är också en annan femma.
Kortare men viktigare: Har du några som helst källor på att SÄPO är övertaget av Mossad, eller att de gör försök att infiltrera MUST eller KSI? För mig låter det osannolikt.