Jag som relativt ny till Göteborg letar alltså efter vilka ställen man kan dra och ta en öl på för högsta sannolikhet att stöta en graffare.
Det måste antar jag finnas ställen som föredras för likasinnade precis som det gör där
jag kommer ifrån. Något rimliga STHLM Inkassolyssnande halvnarkomaner som inte sällan drar sig iväg för att måla gods för den enkla anledningen att det är fett att måla.
Som gammal inbiten göteborgare utan någon som helst koll på graffiti-världen men full av fördomar så skull jag gissa på Röda Sten eller haken runt Järntorget. Utanför systembolaget i Majorna kan nog också funka.
Om du bara ger dig ut å tjötar med folk så löser det sig nog så småningom ska du se. Lycka till.
Senast redigerad av Lagerkommandant 2026-05-03 kl. 09:14.
Jag som relativt ny till Göteborg letar alltså efter vilka ställen man kan dra och ta en öl på för högsta sannolikhet att stöta en graffare.
Det måste antar jag finnas ställen som föredras för likasinnade precis som det gör där
jag kommer ifrån. Något rimliga STHLM Inkassolyssnande halvnarkomaner som inte sällan drar sig iväg för att måla gods för den enkla anledningen att det är fett att måla.
Bor inte i Göteborg men gå in på pubbarnas toaletter, ju mer bombade ju mer graffitimålare super i baren