Citat:
Ursprungligen postat av doenitz
Varför det, har du klarat "main campain" med RELOADED-versionen för att sedan upptäcka att det inte går? Jag utgår ifrån att du INTE har patchat med de "hem-hittepås" som finns ute på forum där man själv ska ändra om i txt-filer.
Det är Peter Englund som skrivit artikeln och han är en av sveriges främsta historiker och akademiledamot.
Jag kan tänka mig att enda anledningen till att man inte skulle kunna lira med aztekerna efter "main campain" är att det är RELOADEDs crackade version man kör. Om så är fallet, kommer jag att köpa spelet på direkten då jag klarat allt med England.

Men hur lång tid tror du egentligen Peter Englund satt och spelade? Knappast tror jag han tog sig tid att köra en hel campaign, även om man kör en kort sådan på lättaste tar det ändå en hel del tid. Nä, han såg väl bara vilka som fanns på Custom Battle...

Och bara för att man kör en crackad version så skulle man plötsligt inte få tillgång till aztekerna? Knappast ändrar Reloaded något annat än den del av exe-filen som kör DVD-avläsningen.
Dessutom om man läser på lite totalwar-forum får man snabbt reda på att aztekerna inte är spelbara. Tror inte det funkar att bara ändra i den där txt-filen heller, det kraschar bara då om man provar aztekerna. Men det finns saker man kan ladda ner som gör att man kan spela både azteker, mongoler och timurider.