2026-04-23, 05:02
Medlem
Har provat att ha Tinder och liknande appar. Det drar mycket på energi och ork. Började med Tinder etc för jag har svårt att prata med det motsatta könet. Är en man på snart 31, bor själv i en lite större stad och har jobb. (Jag har haft dejter etc i det förflutna, bara att det varit svårt för mig).
Citera
2026-04-23, 05:23
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLoydChristmas95
Har provat att ha Tinder och liknande appar. Det drar mycket på energi och ork. Började med Tinder etc för jag har svårt att prata med det motsatta könet. Är en man på snart 31, bor själv i en lite större stad och har jobb. (Jag har haft dejter etc i det förflutna, bara att det varit svårt för mig).

Finns otaliga trådar. Tinder verkar vara en mardröm för män som inte är top 5% i utseende + att man måste vara bra på skriva.

Även en flodhäst får 100 tals svar från män så bara att ge upp.
Citera
2026-04-23, 06:46
Medlem
Belters avatar
Citat:
Och nu ska vi genast tycka synd om dig för det gör du själv redan?
Ta av dig offerkoftan och upp på sadeln igen bara. Den enda utvägen är att du förbjuder dig att runka så blir det fart på dig.
Citera
2026-04-23, 13:27
Medlem
Naer-Matarons avatar
Testa Grinder där får man hugg hela tiden
Citera
2026-04-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naer-Mataron
Testa Grinder där får man hugg hela tiden
Är heterokille.
Citera
2026-04-23, 16:30
Medlem
Citat:

Brukar ladda ner appen någon gång per år.
Har varit aktiv från och till sedan appen kom till Sverige. Det gick utför rätt snabbt efter 2015.

Mitt tips är att träffa folk irl.
Har bokstavligen haft sex med brudar på Tinder som swipat vänster på mig.
När en träffar den irl så brukar det vara rätt lätt.
Citera
2026-04-23, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbggenius
Brukar ladda ner appen någon gång per år.
Har varit aktiv från och till sedan appen kom till Sverige. Det gick utför rätt snabbt efter 2015.

Mitt tips är att träffa folk irl.
Har bokstavligen haft sex med brudar på Tinder som swipat vänster på mig.
När en träffar den irl så brukar det vara rätt lätt.
Man har lyckats få sex via Tinder/Badoo. Mycket troll tyvärr där inne. Svårt att prata med tjejer irl.
Citera
2026-04-23, 18:34
Medlem
Citat:
Man har lyckats få sex via Tinder/Badoo. Mycket troll tyvärr där inne. Svårt att prata med tjejer irl.

Jag fick ligga en hel del mellan 2012-2015. Sedan började det sakta av.

Det är en färdighet varje man måste lära sig.
Citera
2026-04-25, 16:47
Medlem
Overminds avatar
Jag går in på Tinder ett par gånger i veckan i någon minut vid varje tillfälle bara för att plåga mig själv.
Citera
2026-04-25, 21:38
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:

Det är svårt för både tjejer och killar. Tjejer vill bara ha uppmärksamhet och killar vill bara knulla.
Citera
2026-05-06, 21:33
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Det är svårt för både tjejer och killar. Tjejer vill bara ha uppmärksamhet och killar vill bara knulla.
Orimligt att inte någon av alla tusentals lajks en tjej får inte skulle vilja ha något mer. Möjligen vill de topp 5% som sveps på knulla, helt enkelt för att bara de kan.
Citera
2026-05-06, 23:54
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:

Du är ung och lägger ner det i onödan. Ta inte det så seriöst så känns det bättre. Hur många matchningar fick du i genomsnitt?

Ha någon vettig presententation som beskriver vad du är för kille och vad du är ute efter.

Gå också ut med någon kompis till något utehak några gånger. Sedan raggar du därifrån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in