Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
Känns som att man är lite väl uppe i det blå om man blir diva i nonsenssporten pingpong. Det är ju inte direkt Zlatan vi talar om här. Låt grabben stanna hemma om han trilskas. Ingen kommer att bry sig.
Han kan väl oxå välja att skaffa eget boende, och om möjligt låta förbundet stå för en del av kostnaden (delen som motsvarar den kostnad som förbundet annars hade haft?).
Man gör en höna av en fjäder här.
Om Truls tror att han presterar bättre såhär, så varför inte låta honom testa det? (Och det gäller såklart alla spelare då.)