Hahah alltså måste ju vara ett troll? 😂
Annars är det det sjukaste jag läst.
Varför i helvete stalkar du en person o går hem till den väntar utanför dörr osv(din andra tråd) och sen skickar meddelanden från mängder av konton?
Snälla klargör för oss VARFÖR?
Vad är ditt mål?
Vad skriver du i meddelandena?
Vem är personen för dig? Vad har ni för anknytning?
Du verkar vara en superpsykopat men hoppas ändå att du klarar att svara på frågorna så ärligt som möjligt