Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-09-09, 21:24
  #1
Medlem
SeymoreHunters avatar
Ni läste rätt.

Mest värdefull: Gudrun Schyman (utan henne skulle inte Fi finnas)
Minst värdefull: Lars Ohly (skrämmer slag på många väljare med sina kommunistuttalanden)
Citera
2006-09-09, 21:30
  #2
Medlem
Mest: Fredrik Reinfeldt.
Minst: Peter Eriksson.
Citera
2006-09-09, 21:55
  #3
Avstängd
Ironikerns avatar
Mest värdefull: Lars Lejonborg, avgår han före valet kommer FP troligen att ramlar ur riksdagen!
Minst värdefull: Peter Eriksson, vet inte vad han gör i partiet?
Citera
2006-09-09, 22:30
  #4
Medlem
Realizts avatar
Maud Olofsson tror jag är avgörande för Centern i deras försök att tilltala andra väljargrupper än kärnan av äldre män på landsbygden.

Göran Persson är också mycket viktig med tanke på att det saknas auktoritära alternativ (och för traditionella sosseväljare är ledarens auktoritet väldigt viktig).

Minst viktiga är väl den rätt anonyme partiledarna för KD.
Citera
2006-09-09, 22:38
  #5
Medlem
Robert_Goatses avatar
Mest värdefull: Lars Ljugarnborg
Minst värdefull: Göran Hägglund
Citera
2006-09-09, 22:41
  #6
Medlem
freeriderXIIs avatar
Mest värdefull Gudrun Schyman minst värdefull Peter Eriksson
Citera
2006-09-09, 23:49
  #7
Medlem
I-Ss avatar
Mest: Fredrik Reinfeldt (han har faktiskt lyft partiet kanske 10%-enheter och är den som gjort att borgarna denna gång faktiskt har chans i valet)
Minst: Peter Eriksson (Han är jävligt flummig och drar knappast nya väljare, de borde ta väck honom och låta Maria Wetterstarnad sköta allt, hon har en viss potential att locka en del nya röstare till MP tror jag)
Och Lars Ohly (fast han verkar ha fixat en del nya röster nu efter den långa kräftgången, men rent röstmässigt skulle V tjäna på en "pragmatiker" som kan locka allmänvänsterväljare. Ohly är för de allra längst till vänster, och de röstar på V ändå. För att bredda väljarunderlaget skulle det vara bättre med någon som Stig Henriksson i Fagersta)
Citera
2006-09-10, 11:34
  #8
Medlem
J.Ns avatar
Ärligt talat tror jag att Göran Persson är en hämsko för många potentiella sosseväljare, även om han drar en del också, så han är mindre värdefull än t ex partiets historia som arbetarparti.

Samma sak går att säga om Lars Ohly som borde bytts ut för längesen.

Fredrik Reinfeldt tror jag är mest värdefull.
Citera
2006-09-10, 11:37
  #9
Medlem
Mest: Fredrik Reinfeldt
Minst: Peter Eriksson
Citera
2006-09-10, 11:41
  #10
Avstängd
Jimmy Windeskogs avatar
Mest värdefull: Lars Ljugarnborg
Minst värdefull: Jimmie Åkesson
Citera
2006-09-10, 16:16
  #11
Medlem
lepops avatar
Mest: Göran Hägglund
Minst: Lars Ohly
Citera
2006-09-10, 16:21
  #12
Medlem
Mest: Fredrik Reinfeldt
Minst: Göran Persson
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback