Citat:
Ursprungligen postat av
Smurfiga
Fattar inte hur du tänker.
Vad är svårt och fatta. Säg du har 60k i månadslön när du är frisk. Så blir du sjuk.
Du får sjukpenning från försäkringskassan.
Dra av beloppet du får från fk från 60k och betala ut detta som lön. Fk + avdragenlön = frisklön
Fungerar så klart bara så länge du har buffert i ditt bolag