2026-02-01, 20:08
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej det behöver man inte, men samtidigt om det ses som elaka kommentarer att förklara verkligheten, så blir det också fel.
Det kan jag hålla med om.
Citera
2026-02-01, 20:11
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Asch, jag kan tycka alltihop är rätt tramsigt. Finns ingen anledning att att skriva elaka kommentarer för att hon är uppvuxen som hon är.

Folk är sjuka och gillar att plåga andra.
Citera
2026-02-01, 21:35
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är för mycket hat på sociala medier många män i övre medelåldern har tydligen för mycket fritid eller är de arbetslösa de hatar så gott som allt, pinsamt värre!
Vad är det för "hat" i att ifrågasätta? Det pinsamma är i så fall att ens påstå att det skulle vara "hat" 🤔
Citera
2026-02-02, 12:53
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Det är ju inte Juni.s "fel" att hon har två pappor. Så att kasta hat på henne är bara obegåvat.
Ja, men samtidigt undrar jag om vi gör fel här.

Gör vi fel när vi låtsas att vi accepterar två bögar i vardagen men skriver vad vi tycker på flashback?

Så hon nu chockas över verkligheten.

Jag är emot homoadoptioner. Därför att riskerna är för stora. Vi sätter bögars självförverkligande framför barns basala behov.
Jag är emot att ensamstående kvinnor får adoptera också. Det är inget riktat just mot bögar.
Citera
2026-02-02, 13:01
Medlem
AndersPersson99s avatar
Man kan ju bara ha en pappa, kanske därför kommentarerna kom. Två män ska inte få ha barn ihop, det är fel.
Citera
2026-02-02, 15:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ja, men samtidigt undrar jag om vi gör fel här.

Gör vi fel när vi låtsas att vi accepterar två bögar i vardagen men skriver vad vi tycker på flashback?

Så hon nu chockas över verkligheten.

Jag är emot homoadoptioner. Därför att riskerna är för stora. Vi sätter bögars självförverkligande framför barns basala behov.
Jag är emot att ensamstående kvinnor får adoptera också. Det är inget riktat just mot bögar.
Jag fattar. Det jag menar är att det är inte ungens fel att hon har två pappor. Jag är mycket tveksam till att homos ska få adoptera.
Citera
2026-02-02, 15:56
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Jag fattar. Det jag menar är att det är inte ungens fel att hon har två pappor. Jag är mycket tveksam till att homos ska få adoptera.
Ja, jag håller med dig också.
Citera
2026-02-02, 16:01
Medlem
Det är antagligen gjort för att väcka just sådana reaktioner. Det finns ingen anledning att nämna en sådan detalj vid en husförsäljning.
Inget gott kan komma ur det och ingen blir mer intresserad av ett hus med den historien, det kan till och med få motsatt effekt.
Hets är vad det är.
Citera
2026-02-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Man kan ju bara ha en pappa, kanske därför kommentarerna kom. Två män ska inte få ha barn ihop, det är fel.

Vadå fel? Varför och enligt vem är det fel? Vi lever ju i 2025 lixom
Citera
2026-02-03, 16:45
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HouseofKnowledge
Vadå fel? Varför och enligt vem är det fel? Vi lever ju i 2025 lixom

Enligt mig. För att det bara är en mamma och pappa som kan, och således bör få ha, barn. Vi lever inte alls i 2025.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in