2026-01-30, 21:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Att jag är allmänbildad... När det kommer till konst, musik, litteratur är jag ett tomt blad.
Om du är bra på kungar, krig och årtal bildar vi lag och vinner!
Citera
2026-01-30, 21:46
Medlem
Vitiss avatar
Jag tror att jag är attraktivare än omgivningen tycker.
Deras (brist på) respons pekar på det.
Citera
2026-01-30, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Om du är bra på kungar, krig och årtal bildar vi lag och vinner!

Sånt viktigt kan man ju så klart.
Citera
2026-01-30, 22:50
Medlem
zombie-nations avatar
Jag förvånas mer att jag kan saker jag inte visste att jag kunde. Jag vet rätt bra vad jag är dålig på. Det har nog alltid varit så, eller ja, som ung tyckte jag att jag var bättre på saker än idag, men det var för att jag kände att det jag inte kunde var tråkigt eller oviktigt. Nu ser jag mer en vits med de sakerna, eller inser att de är viktiga för andra.

Det är skitkonstigt att många anser sig se yngre ut än de är, och att de är bättre bilförare än andra. 80 % kan inte vara bäst. Men jag tror att det är meningen att man ska tro så, att det blir fel om man är realist. Livet blir jobbigare.
Citera
2026-01-30, 23:02
Medlem
Ja, jag brukar överskatta att jag är dummare än jag i själva verket är...
Citera
2026-01-30, 23:02
Medlem
drullureds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag förvånas mer att jag kan saker jag inte visste att jag kunde. Jag vet rätt bra vad jag är dålig på. Det har nog alltid varit så, eller ja, som ung tyckte jag att jag var bättre på saker än idag, men det var för att jag kände att det jag inte kunde var tråkigt eller oviktigt. Nu ser jag mer en vits med de sakerna, eller inser att de är viktiga för andra.

Det är skitkonstigt att många anser sig se yngre ut än de är, och att de är bättre bilförare än andra. 80 % kan inte vara bäst. Men jag tror att det är meningen att man ska tro så, att det blir fel om man är realist. Livet blir jobbigare.
Tror du överskattar din förmåga att skriva relevanta svar i trådar på Flashback.
Citera
2026-01-30, 23:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drullured
Tror du överskattar din förmåga att skriva relevanta svar i trådar på Flashback.

Nä. Flashback är underhållning. Något man gör när hjärnan är urkopplad. Det är en del av grejen med forumet.

Däremot litar jag på att de flesta hoppar över sådant som de inte vill läsa. Och gör de inte det, så är det deras eget fel.
Citera
2026-01-30, 23:19
Medlem
pn222jws avatar
Smarta spekulationer - aktier. Jag tror att en trend ska vända, men så fortsätter den rätt ner. Eller motsatsen, jag tror att den peakat men den fortsätter uppåt.
Citera
2026-01-30, 23:41
Avstängd
Förstår inte varför man ska placera sig själv på en tabell.
Gör man något ofta blir man bättre på det.
Gör man det aldrig, kan man inte förvänta sig att det blir felfritt.
Folk har sagt hela mitt liv att jag underskattar mig själv. Om man bortser från min familj, för dom tycker som oftast att jag är efterbliven och jobbig.
Själv anser jag mig veta ingenting.
Och det tycker jag är nice

Jag bara gör, och fokuserar mer på att få till det bra än att fundera över ifall jag är kapabel till att göra det.
Blir jag inte nöjd så gör jag om det tills det blir bra.
Citera
2026-01-30, 23:44
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tänker de två givna är intelligens och skills i sängkammaren. Det är orimligt få som tycker att de ligger lågt på dessa två områden jämfört med en normalfördelningskurva.

Har du andra områden där du, om du ska vara ärlig, överskattar dig själv?

När jag spelar fotboll med 20 åringar. Har du testat det?
Citera
2026-01-30, 23:52
Medlem
Det lär väl vara både antalet höga tankar om en själv och höjden på dem man överskattar. Vad de rör för ämnen specifikt behöver jag längre betänketid på mig för att röna ut.
Citera
2026-01-31, 00:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
Det lär väl vara både antalet höga tankar om en själv och höjden på dem man överskattar. Vad de rör för ämnen specifikt behöver jag längre betänketid på mig för att röna ut.

Rysstrollet är en spännande hjärnskrynklare.
Du kan konsultera med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in