2026-01-16, 15:17
Medlem
SaboMuggades avatar
Bakom kulisserna arbetar Anti-Defamation League för att stötta extremsionistiska republikaner som Ted Cruz och stamfränden Ben Shapiro. Detta framgår av ett klipp där judisk makt-gruppens chef Jonathan Greenblatt föreläser för en synagoga i Los Angeles.

— Jag behöver folk på högerkanten att krossa Tucker Carlson, så jag försöker hjälpa Ted Cruz, säger Greenblatt.

— Jag behöver också att folk på högerkanten krossar Nick Fuentes, så jag hjälper personer som Ben [Shapiro], fortsätter han.
https://nordfront.se/adl-hjalper-hogersionister-att-krossa-nick-fuentes-och-tucker-carlson

Vad tänker ni om detta?
Bör ADL cancelleras?
Citera
2026-01-16, 15:36
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Tucker Carlsson är en galen mytoman som ljuger om mycket, han sprider lögner om NATO och skönmålar även Putin och Ryssland på ett falskt sätt, det kunde vi se från det sinnessjukt vinklade reportage han gjorde för en stund sedan i Moskva.

Att förespråka Putin och Ryssland rör upp känslor hos alla tänkande människor och dessa individer måste ifrågasättas, det är flera av dessa självutnämnda experter på olika saker främst hemmahörande på högerkanten som kör med samma Modus, allt för att röra upp känslor och generera klick/uppmärksamhet utan en tanke på eventuella konsekvenser.

De ska ifrågasättas och behöver ifrågasättas, däremot är det jävligt tufft att vara jude idag, de har grävt sin egna grav alldeles utmärkt utan någon egentligen hjälp, att på riktigt tro att opinionen kommer vända för att ett par galna podcastare tystnar visar på hur svårt de åldrande boomerjudarna har för att hänga med i sin samtid.
Citera
2026-01-16, 15:36
Medlem
kalkryggars avatar
Nu har jag inte sett länken men att få bort Tucker idioten är bara sunt förnuft. Han är ett klappmongo. Han ska tas ner kvickt.
Citera
2026-01-16, 16:04
Medlem
Eurodiscos avatar
Det är ju så juden jobbar bättre att stödja sionist högern så att all kritik tystas innom högern. varför tror du juden gillar SD nuförtiden
Citera
2026-01-16, 16:15
Bannlyst
Tucker bryr sig om USA.
ADL bryr sig bara om dom rikaste.

USA är snart förlorat.
Citera
2026-01-16, 16:18
Medlem
Palla bry sig om idioten Tucker tycker han kan skickas till Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in