2026-01-05, 11:27
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoveryplus
Det kan bli svårt men låt mig bara inflika att britter verkligen kan vara kul att träffa på som yngre och ute på resa

Jo, det är klart. Men i större mängder och framförallt nu under fotbolls-VM kan det bli outhärdligt.
Citera
2026-01-05, 11:27
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Beror på vilken typ av britter, skottar är härliga och ödmjuka, engelsmän nja. Undvik isåfall Spanien och Portugal. Isåfall är det väl Turkiet ni ska till men det är ju som sagt en semi-diktatur med islamistiska inslag så tvek på den också.

Jag skulle isåfall skriva Italien, typ Venedig och i det området.

Det är engelsmännen vi vill bort från
Citera
2026-01-05, 11:28
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Är det ett resmål där britter saknas, men WT frodas, som ni söker?

WT behöver kanske inte frodas, men annars just precis.
Citera
2026-01-05, 11:50
Medlem
Blir nog svårt i europa, tycker de är överallt (en engelsman gapar ju ungefär som typ 3 tyskar också, så de märks mkt oavsett). Även sydostasien har mycket engelsmän. Japan kanske, taiwan? USA kan nog funka, finns ju hur mycket folk som helst som "blandar" ut dem, och resmål som texas når de nog knappt till. Men vill man ha det billigt och wt/svennigt så vettefan, svenskar är ju bara en liten uppgradering från engelsmän, typ svenskor kan ju vara sjukt gapiga (och avgudas ofta av dessa lika gapiga engelsmän..)
Citera
2026-01-05, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Tja, mitt kompisgäng hade tänkt att åka på en ”festresa” i sommar, helst på bargator eller liknande. Problemet med bargator som är lite WT är att britter frodas i sånt. Vet ni någon bra resemål för att göra en sådan här resa utan att behöva träffa britter varje meter man går?

Åk till London.
Citera
2026-01-05, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreveholmLeif
Tja, mitt kompisgäng hade tänkt att åka på en ”festresa” i sommar, helst på bargator eller liknande. Problemet med bargator som är lite WT är att britter frodas i sånt. Vet ni någon bra resemål för att göra en sådan här resa utan att behöva träffa britter varje meter man går?

Svenska WTs är ingen höjdare heller. Som att välja mellan pest eller kolera.

Mitt tips är därför att välja ett ställe dit inga WTs av någon sort åker. Annars kommer du bara bli besviken. Är det inte wt-britter så är det wt-svennar, wt-ryssar eller nått annat.

Med andra ord, åk inte till nått billigt festställe.
Senast redigerad av DaddyCool64 2026-01-05 kl. 12:36.
Citera
2026-01-05, 12:59
Avslutad
fulla britter är helfestliga. vad fan ska ni undvika dem för? mesiga jävla svenne.

fulla ryssar är helt klart värsta turistgruppen, tätt följd av kineser. och det här säger jag i egenskap av neutral i ryssland-ukraina-tjafset, så ni horbarn som tänkt kalla mig x, y eller z kan HÅLLA TRUT.
Citera
2026-01-05, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64

åker man till ett festställa så är man per definition antingen WT, slampa eller både och. TS är givetvis både och.

har man en iq 105> så framstår skitställen som ibiza och aiya napa som pöbelns fattighus. USCH
Citera
2026-01-05, 13:13
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Svenska WTs är ingen höjdare heller. Som att välja mellan pest eller kolera.

Mitt tips är därför att välja ett ställe dit inga WTs av någon sort åker. Annars kommer du bara bli besviken. Är det inte wt-britter så är det wt-svennar, wt-ryssar eller nått annat.

Nä, men britter är faktiskt ännu värre. Snarare Pest eller kraftig förkylning
Citera
2026-01-05, 13:13
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexuna
Åk till London.

London är inte dumt!
Citera
2026-01-05, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Af-Helvete
Kika på vart deras lågprisflyg har för destinationer, speciellt ifrån Birmingham och Manchester. Undvik Benidorm för det är en enda stor brittisk koloni.

Fast i Benidorm är medelåldern hög så det är inte så stökigt nuförtiden.
Citera
2026-01-05, 13:47
Medlem
bomhulls avatar
Undvik spanien men med tanke på hur många flygplatser och lågpris flygbolag som finns i storbritannien så får man vara beredd att se/höra dom överallt i europa(även sydöst europa numera)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in