Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-16, 02:08
  #73
Medlem
skrillex snubben tror jag inte blir över 50
Citera
2014-02-16, 16:38
  #74
Medlem
brianmolkos avatar
Justin Bieber
Citera
2014-02-17, 22:04
  #75
Medlem
HasseMedGroggens avatar
Molly Sanden tror att hon kan gå ned sig riktigt ordentligt när karriären vänder
Citera
2014-02-17, 22:51
  #76
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Anna Book
Prinsessan Madeleine
Sanna Bråding
Minst en av Skarsgård-ungarna
Ola Rapace


Citat:
Ursprungligen postat av pixiegnom
Lite coolt att pricka in det typ 20 dagar innan hon dör..! Fast hon blev inte ens 28 utan fick en prinsesstron i 27 club
Hon var inte direkt en högoddsare sista tiden innan sin död.
Citera
2014-02-18, 10:48
  #77
Medlem
sowahs avatar
Charlie Sheen. Han ser ut att ha åldrats 20 år på 5 år och ser allmänt sliten ut. Tror inte han kommer hålla sig vid liv länge till.
Citera
2014-02-18, 11:07
  #78
Medlem
brianmolkos avatar
Edward Bloom
Citera
2014-02-22, 20:28
  #79
Medlem
Sjukt nog, kul tråd! Och bra gissat!

Jag gissar på Jon Olsson. Han är snygg, extrem, halvrik och känd. Samtidigt är det en hyfsad högoddsare (vilket är extra spännande). Min kompis tror på Tiger Woods. Han är en mismatch mellan image och livsstil vilket tyder på en psykisk störning eller åtminstone en destruktiv läggning.
Citera
2014-11-13, 17:41
  #80
Medlem
habilgerbils avatar
Jag hatar att säga detta men, Filip Hammar. Det är en magkänsla.
Citera
2014-11-15, 15:11
  #81
Medlem
Tror att kardashian brorsan (rob?) kommer bli den första i den stora kardashian klanen (av syskon alltså) att trilla av pinnen. Tror han kommer ha större problem med fetman ju äldre han blir och kommer nog dra på sig allvarlig diabetes, värk etc.

På tal om den familjen så tror jag att det är stor risk att den yngste systern kylie kommer få drog problem eller nåt. Av vad jag har sett så har hon alltid varit en rebell och "mogen" för sin ålder, så en överdos nån gång vore inte helt omöjligt.
Citera
2014-12-14, 10:55
  #82
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RDIO1000
Jag satt och läste igenom lite gamla trådar och insåg att på 67 inlägg så har ni prickat rätt på flertalet.

Döda:
Ulf Larsson (53 år)
Whitney Houston (49 år)
Usama bin laden (54 år)
Michael Jackson (51 år)
Amy Winehouse (28 år)

Lever ännu:
Michael Schumacher (45 år med en fot i graven)

Charlie Sheen
Pete Doherty
Steve-O
Lindsey Lohan

Någon i tråden skrev nemesis1 och han har ju trillat av pinnen. Vet inte om jag får skriva ut ålder, men bra mycket yngre än 60 i alla fall.
Citera
2014-12-14, 12:24
  #83
Medlem
Nurjenfs avatar
persbrandt som många varit inne på, tror inte jag på. Han kan acceptera att han av massan anses som lite "bös", och blir nog inte knäckt av det, utan det är nog bara en-annan-hyfsat-vanlig-dag. Precis som Torsten flink, rapace osv, så knäcks inte deras personligheter av detta på samma sätt som andra skulle.


Vill själv inte spekulera kring vilka jag tror på. Jag är alldeles för träffsäker.
Citera
2016-12-07, 08:12
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RDIO1000
Jag satt och läste igenom lite gamla trådar och insåg att på 67 inlägg så har ni prickat rätt på flertalet.

Döda:
Ulf Larsson (53 år)
Whitney Houston (49 år)
Usama bin laden (54 år)
Michael Jackson (51 år)
Amy Winehouse (28 år)
Tony Halme (47 år)

Lever ännu:
Michael Schumacher (45 år med en fot i graven)

Charlie Sheen
Pete Doherty
Steve-O
Lindsey Lohan
Jag måste säga att jag blev väldigt imponerad av flashbacks prediktiva kapacitet. Det var den där finska anabolakille-regeringsmannen som ni missat lägga in på listan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback