• 1
  • 2
2006-09-07, 16:52
Medlem
Det finns mycket konstiga grejjer där ute. Och tack vare alla extrema lågpris butiker finns dom nu här inne och är äntligen tillgängliga för oss! Själv bor jag nära ett Netto i innerstaden och har hittat en hel del smarrigt i Veckans Klipp hyllan. Förutom Lajv-vapen, armetält, skoter-jackor och vuxenpyjamaser har jag några goldkorn jag vill dela med mig av:

Kattmjölk
Vi frågade om det var av katter för katter, eller av katter för människor. Killen i kassan visste inte ens att dom hade nått sånt inne.

Extreme Chill
En motsats till Redbull. DVS. en dryck man blir sömning av. Den slog aldrig igenom, kanske pga. att den smakade om vätskan inlagda gurkor konserveras i.

Blôdenoughat
Nån dansk 250 gramms noughatbit man åt ren (som Marabous Dubbelnoughat) enligt källor så "var den jävligt massive och smakade som smör med chockladsmak"

Flaeskeskvålar
Fritierat fett. Ser ungefär som vita ostbågar karvda i förstelnad getost.

Jag vet att ni också har hittat riktiga fina saker där ute. Hit me.
Citera
2006-09-07, 17:35
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jabtizemo
Kattmjölk
Vi frågade om det var av katter för katter, eller av katter för människor. Killen i kassan visste inte ens att dom hade nått sånt inne.

Kattmjölk är mjölk utan laktos, som katter inte mår bra av. Det är till för katten.
Citera
2006-09-07, 18:14
Medlem
abathingapes avatar
Nu senast på Netto sålde de plastmodeller av skelett, organsystem samt käkar. Vem fan är inköpschef på dessa affärer egentligen?
Citera
2006-09-07, 18:26
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abathingape
Nu senast på Netto sålde de plastmodeller av skelett, organsystem samt käkar. Vem fan är inköpschef på dessa affärer egentligen?

Doktor Mengele?
Citera
2006-09-07, 18:31
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jabtizemo
Flaeskeskvålar
Fritierat fett. Ser ungefär som vita ostbågar karvda i förstelnad getost.

Mmmm...fläsksvålar är ju sjukt gott.
Citera
2006-09-07, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Pontare
Mmmm...fläsksvålar är ju sjukt gott.

ja, for søren!

http://www.dr.dk/udeliv/seprogrammer...aeskesvaer.jpg
Citera
2006-09-07, 18:45
Medlem
Citat:
Skelett, låter kul. Var de i naturlig storlek?
Citera
2006-09-07, 23:46
Medlem
TrhYs avatar
Citat:

Hahaha, reagerade också på det.
Nettobutikerna ligger på typ 400 kvadrat, hur fan kan man sälja så "smala" slker på den lilla ytan?
Citera
2006-09-07, 23:55
Medlem
Badios avatar
Dem är för sköna på Netto. För en månad sen kunde man köpa "riktiga" instrument. Trumpet, Gitarr & Fiol !!!
Citera
2006-09-07, 23:57
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katalysator
Skelett, låter kul. Var de i naturlig storlek?

http://www.netto.se/internet/nettos/menu/main.nsf?Open

Där kan se se skelettet
Citera
2006-09-08, 00:42
Medlem
webslaves avatar
En underbar tråd, men p.g.a. ämnet och Nettos inköpschef borde den flyttas till humor-forumet. Nåväl, mina Netto-bidrag:

Dykardräkt
Kassaskåp
Metalldetektor
"Fett med lök" (smält svinfett, namnet till trots har den bara ett fåtal små flarn rostad lök på toppen)
En vän till mig fann det roande att de sålde motorolja, jag själv har blivit för härdad.
Citera
2006-09-08, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
http://www.netto.se/internet/nettos/menu/main.nsf?Open

Där kan se se skelettet
Tackar. Höjd: 45 cm, pris: 99 kr, för den som undrar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in