2025-12-25, 17:28
Medlem
https://www.ljusnan.se/2025-12-22/jag-kommer-aldrig-forlata-bo-goran-bodin-for-det-har/
Citat:
ledare liberal

Tobias Svensson
Jag kommer aldrig förlåta Bo-Göran Bodin för det här
22 december 2025 05:00

Dokument inifrån: Hatet är på många sätt en skrämmande skildring av samtidens onlinekultur. Och det bärande avslöjandet har tyngd. Men jag hade gärna sluppit rota runt i det här kaninhålet på egen hand.

Citat:
Tydligen följer hundratusentals personer det här. Vad är det som pågår? Det är ju bara skräp! Smörja! Har ni inget eget liv att bekymra er över! Tänker jag hemma i tv-soffan

Citat:
Trots att jag aldrig tidigare hört talas om de flesta av de här människorna sitter jag plötsligt och läser Flashbacktrådar som sträcker sig över tusentals sidor.
Citera
2025-12-25, 18:04
Medlem
Onanikrems avatar
Snart blir Tobba arbetslös när liberalernas moderskepp kraschar om ungefär nio månader. Då får han ännu mer tid att läsa trådar på Flashback. Måste göra ont ända in i själen att se att andra inte tycker som honom.

Själv är jag ålderspensionär ifall någon tänkte hugga på det.
Citera
2025-12-25, 22:14
Avstängd
kyrkstockens avatar
Hatten av för Bo-Göran Bodin. Den sedan tidigare flerfaldigt Guldspadebelönade Rengsjösonen har gjort årets mest omtalade journalistiska granskning

Vad är det han har granskat.Har missat det som en av flashbacks inventarier?
Citera
2025-12-26, 13:50
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Hatten av för Carlbom, pewpew, Humbug och Amiron som dagligen rotar igenom kaninhålet och gör att Tobias Svensson inte behöver göra det på egen hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in