Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-09-18, 17:07
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
vad tycker ni om att ligga ner i sängen under hela trippen och lyssna på musik? det gjorde jag på dxm, låg still i runt 6timmar utan att röra på mig speciellt mkt (kunde inte )

Jo det är helt okej det med, ha gärna någon kompis brevid för att kunna små prata med. Va inte själv om du tror du kan snea igen, utan prata mycket med dina polare så du inte hakar upp dig vid en tanke.
Citera
2006-09-18, 17:36
  #14
Medlem
Chickenkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOrigin
Copelandia smakar värre än cubensis.



JA!

cubensis är som godis i jämmförelse, men copalandia går ner med lite viljestyrka det också...
Citera
2018-06-02, 01:42
  #15
Medlem
Xfď6QUOTE=Orkie|5078644]Words.. Men jag har trippat förut så jag vet mkt väl hur en snedtripp går till... sen dess har jag alltid hållt mig till små doser tills jag är säker på vad min kropp klarar av... jag sitter inte och förbereder mig så mycket inför trippen, sitter mest och längtar tills té't slinker ner... man lever ju bara en gång, slghgghgģå nångång måste man ju testa något som många tycker är riktigt kul tripsitter kommer jag ha, vad tycker ni om att ligga ner i sängen under hela trippen och lyssna på musik? det gjorde jag på dxm, låg still i runt 6timmar utan att röra på mig speciellt mkt (kunde inte )56tpäö[/QUeerteORINUeerteORIN Ja é3]
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback