2025-12-12, 08:09
Medlem
Riksreptilens avatar
Jag har sett att ungefär 25 % av inläggen i mer allmänna biograftrådar handlar om våra hutlösa biljettpriser i Sverige.

Årets erbjudande är 2 okända/förhandsvisning filmer för 199 kr.

4 h 45 min så jag har nog med en stödsmörgås och energidryck, då jag killgissar på ingen komedi med den sammanlagda tiden.
Citera
2025-12-12, 08:15
Medlem
Galejans avatar
Vem fan betalar tvåhundra kronor för att gå och se två filmer mitt i natten, filmer som man dessutom inte ens vet vilka de är innan man sitter där? Tänk så är det ett tjeckiskt romantiskt drama om en fabriksarbetare som blir kär i sin förman. Ett Brokeback Mountain i östeuropeisk stålvarvsmiljö på ett helt obegripligt språk. Det har du betalat tvåhundra spänn för.

Skulle aldrig falla mig in.
Citera
2025-12-12, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Vem fan betalar tvåhundra kronor för att gå och se två filmer mitt i natten, filmer som man dessutom inte ens vet vilka de är innan man sitter där? Tänk så är det ett tjeckiskt romantiskt drama om en fabriksarbetare som blir kär i sin förman. Ett Brokeback Mountain i östeuropeisk stålvarvsmiljö på ett helt obegripligt språk. Det har du betalat tvåhundra spänn för.

Kvällen slutar 23.15 - inte mitt i natten.

En film kostar normalt 200:-.

Det har aldrig varit något tjeckiskt drama eller annan typ av smal film. Alltid högoddsare, som sedan släpps till julhelgen.

Vi är tacksamma att du inte kommer dyka upp, då du sannolikt hade förstört hela kvällen med ditt grymtande i biosalongen.
Citera
2025-12-12, 08:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan

Lägg på fredag innan Lucia. En jävla massa Adidas ryttare som lever fan i salongen. Ska vara nya filmer men blir ju säkert jävla PK. Filmer folk vanligtvis inte skulle se men som Filmstaden vill promota
Citera
2025-12-12, 09:39
Medlem
Riksreptilens avatar
Tyvärr rejält tunt på skräckfilmer bland kommande premiärer så den jag gissar mest sannolik är sydkoreanska dramat No Other Choice.

Trailer
https://youtu.be/HKZpuG_ezvY?si=TBP7d4jkzH9c45Qt
Citera
2025-12-12, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Tyvärr rejält tunt på skräckfilmer bland kommande premiärer så den jag gissar mest sannolik är sydkoreanska dramat No Other Choice.

Trailer
https://youtu.be/HKZpuG_ezvY?si=TBP7d4jkzH9c45Qt
De har väl inte visat någon skräckfilm sedan 2002.

Jag tror på Song Sung Blue och Regnmannen.
Citera
2025-12-14, 19:26
Medlem
dominations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Lägg på fredag innan Lucia. En jävla massa Adidas ryttare som lever fan i salongen. Ska vara nya filmer men blir ju säkert jävla PK. Filmer folk vanligtvis inte skulle se men som Filmstaden vill promota

Jag var på lussevakan på Sergel och jag såg inte en enda adidasriddare i salongen. Trevlig och förväntansfull stämning, lite gemensamma skatt och applåder. Tycker det var väldigt bra allt som allt.
Citera
2025-12-16, 21:12
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Kvällen slutar 23.15 - inte mitt i natten.

En film kostar normalt 200:-.

Det har aldrig varit något tjeckiskt drama eller annan typ av smal film. Alltid högoddsare, som sedan släpps till julhelgen.

Vi är tacksamma att du inte kommer dyka upp, då du sannolikt hade förstört hela kvällen med ditt grymtande i biosalongen.

Vet du vad ordet högoddsare betyder?
Citera
2025-12-18, 10:43
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domination
Jag var på lussevakan på Sergel och jag såg inte en enda adidasriddare i salongen. Trevlig och förväntansfull stämning, lite gemensamma skatt och applåder. Tycker det var väldigt bra allt som allt.
Vilka filmer blev de?
Citera
2025-12-19, 09:54
Medlem
dominations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Vilka filmer blev de?
Första filmen var Rental Family och andra var Housemaid. Båda var väldigt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in