Citat:
Ursprungligen postat av
marion31
Som rubriken lyder jag åt ksalol 1-2mg i ca 3-4 månader där den sista månaden gick ut på att trappa ut den och va så gott som nere på en knapp halv halva 1mg innan jag bröt. Nu har det gått ca 3 veckor och helvetet fortsätter med dagliga panik attacker, smärtor i hela kroppen och en jävla huvudvärk. Varit så illa att jag varit på akuten där alla blodprov och röntgen såg hur bra ut som helst och man har inte hittat något fel på mig. Frågan nu är hur länge det kommer va såhär jävligt och finns det något i receptfri eller receptbelagd väg jag kan ta för att lindra detta?
Den fysiska avtändningen som ont i kroppen osv bör avta snart, dom psykiska är väl lite mer individuellt. Har inget tips för vad som kan hjälpa förutom att härda ut bara. Jag käkade nästan dagligen i några månader som självmedicinering efter jag slutat med tramadol, mycket dålig idé. När jag slutade med ksalol så rasade jag i vikt, kunde inte äta, ont i kroppen och väldigt grumligt i huvudet, åkte på en psykos som varade ca 1 månad och sen 1,5 år med depression på de.