2025-12-11, 00:01
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/drogade-kvinnor-under-arbetsintervjuer-ville-fa-dem-att-kissa/

Citat:
Över 240 kvinnor ska ha blivit drogade under pågående arbetsintervju.

En man anklagas för att ha spetsat kaffe och te med starkt vätskedrivande medel.

Sedan väntade han på att kvinnorna skulle bli kissnödiga.

Citat:
Han ska ha erbjudit dem kaffe och te som han spetsat med ett starkt vätskedrivande medel. Intervjuerna hölls sedan utomhus och pågick i flera timmar.

Flera kvinnor uppger att de känt sig sjuka och kissnödiga – långt från en tillgänglig toalett. Vissa blev då tvungna att urinera offentligt eller kissa på sig.

Skedde under 9 års tid på kulturdepartementet i Paris. Vem är så galen?
2025-12-11, 00:12
Medlem
Fraggelrocks avatar
Det var väl inte så farligt.

Känner folk som gett andra laxermedel. Som ett prank.

Men hur kan man veta att det inte är fake news?

Låter lite väl. Far out. Men allt är väl möjligt i denna brave(fake)new(old)world.

Hur har han kunnat hålla på så länge och man sen kunnat hitta alla? Att man kunnat räkna dem.
Senast redigerad av Fraggelrock 2025-12-11 kl. 00:15.
2025-12-11, 00:29
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraggelrock
Folk som sysslar med sånt är ju kvalificerat dumma i huvudet. Ett prank ska ju vara rimligt roligt. Jag har mycket svårt att förstå vad som skulle vara roligt med att skita ned sig eller pissa på sig. Om man inte är åtta år gammal då. Det är ju ungefär lika roligt prank som att slå någon på käften.
Citat:
Hur har han kunnat hålla på så länge och man sen kunnat hitta alla? Att man kunnat räkna dem.
Dumfan hade ju dokumenterat alla tillfällen med namn och tidpunkt. Det var ju bara att beta av listan med namn helt enkelt.
2025-12-11, 00:34
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Folk som sysslar med sånt är ju kvalificerat dumma i huvudet. Ett prank ska ju vara rimligt roligt. Jag har mycket svårt att förstå vad som skulle vara roligt med att skita ned sig eller pissa på sig. Om man inte är åtta år gammal då. Det är ju ungefär lika roligt prank som att slå någon på käften.

Dumfan hade ju dokumenterat alla tillfällen med namn och tidpunkt. Det var ju bara att beta av listan med namn helt enkelt.
Jag vet inte om syftet var prank. Kamratuppfostran kanske.Tuktan. Vägledning.

Alla mot en. They out to kill ya. Humiliate.
Humidiate i detta fall. Fukta.

Nej det här är fucked.

Aha ok.
2025-12-11, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/drogade-kvinnor-under-arbetsintervjuer-ville-fa-dem-att-kissa/

Fransmän

Skedde under 9 års tid på kulturdepartementet i Paris. Vem är så galen?

Fransmän
2025-12-11, 00:41
Medlem
Citat:

Nu var ju detta inte menat som nått prank utan antagligen nån sexuell fetisch.
2025-12-11, 00:44
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjelvklart
Nu var ju detta inte menat som nått prank utan antagligen nån sexuell fetisch.
Nu var det användaren Fraggelrock som inte tyckte detta var så märkvärdigt. Denne menade att han känner folk som lagt laxermedel i andras mat som ett prank. Och jag ifrågasatte hur i helvete det ens är ett prank.
2025-12-11, 00:51
Medlem
Citat:
Nu var det användaren Fraggelrock som inte tyckte detta var så märkvärdigt. Denne menade att han känner folk som lagt laxermedel i andras mat som ett prank. Och jag ifrågasatte hur i helvete det ens är ett prank.
Måste varit nån glitch i systemet för ditt inlägg var utan några citat när jag skrev mitt inlägg.
2025-12-11, 01:19
Medlem
Citat:
Worries for another day
2025-12-11, 01:21
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Du sa att det kan vara prank lika lite som att slå nån på käften.
När är det tillåtet att lappa till nån då?

Det kan ske av misstag. Att det är ett missförstånd. Om man misstänker det är en iscensatt komplott av innefolket med naturnamn som Björkman och Öman.
Ni vet.

Jag tycker vi får lita på den här mannen och hans intentioner. Vart han befann sig. Hans utsatthet.

Det hände ju inget värre. Hoppas han får hjälp.

Tänk vilka olika uttryck det kan ge att alla människor är födda i synd och dödskuggans dal.
Han verkar sakna en del hmm. skick

Vi får bära hans bördor tycker jag.

Jesus saves.
Mörkret har inte övervunnit Ljuset. Ljuset lyser i mörkret.
Senast redigerad av Fraggelrock 2025-12-11 kl. 01:26.
2025-12-11, 01:42
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Du sa att det kan vara prank lika lite som att slå nån på käften.
När är det tillåtet att lappa till nån då?
Det är inte tillåtet att smyga ner laxermedel i någons mat eller dryck heller. Det är vad läkare och myndigheter skulle bedöma som förgiftning. Och skulle sannolikt falla under vållande av kroppsskada. Du kan dessutom inte veta om personen är allergisk mot laxermedel varpå det kan bli riktigt allvarliga konsekvenser.

Hur detta är roligt eller ett något slags lustigt prank, oavsett om personen inte får skador, förstår jag faktiskt inte. Om man skulle göra något dylikt på sitt jobb skulle man ju med all rätt troligen bli avskedad. Jättekul jue. Verkligen.
2025-12-11, 01:44
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Det var väl inte så farligt.

Men hur kan man veta att det inte är fake news?

Låter lite väl. Far out. Men allt är väl möjligt i denna brave(fake)new(old)world.

Du kan dö av urindrivande medel du dör inte av laxermedel.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in